Negyedórás késéssel közlekednek a vonatok a Budapest-Cegléd-Szolnok vasútvonalon, mert Szolnok és Abony között leszakadt a felső vezeték. Miklós Éva, a Mávinform ügyeletese ennek kapcsán közölte, hogy a leszakadt felső vezeték eltörte a Szolnokról Budapestre tartó Nyírség InterCity áramszedőjét. A műszaki mentés befejezéséig, várhatóan 16 óráig a szakaszon csak egy vágányon haladhatnak a szerelvények.
Matek. Hm... Pedig amelyik kolléga 1x nekiment a vonatnak az 2xra is nekimegy! (Tudom, mert ismertem olyant)! ISMERTEM!
Like
változik a világ
pjt -
2011.04.05. 19:28:18
Felénk egykor a hírhedt fekete vonat járt. Fél éve minden rosszra felkészülve szálltam fel a vonatra és láss csodát...Tiszta és kényelmes ülésekkel felszerelt vonat fogadott.
Like
Bakter, már megint
matek -
2011.04.05. 19:27:30
"Vonat oldalának ütközött egy kamion Devecser és Ajka között kedd délután; személyi sérülés nem történt - közölte Miklós Éva, a Mávinform sajtóügyeletes. A kamion a fénysorompó tiltó jelzése ellenére hajtott be a vasúti átjáróba, úgy ütközött neki a vonatnak - mondta Miklós Éva. Hozzátette: személyi sérülés nem történt, nagyobb fennakadást nem okozott a baleset a Szombathely-Budapest vonalon." Már megint a MÁV :)) A Francé volt az a vonat akkor ott:) A többi vonat meg mééé nem kerüli ki...
Like
Ne kövesd Jézust...
Süllő -
2011.04.05. 19:15:46
Ő már magára vette az emberek bűneit, Te ne tedd! Látom, látjuk, a külsős cégek úgy takarítják a vagonokat, ahogy. Ebben nemcsak a napi ellenőrzés a ludas, hanem a valószínűleg nyomott áron megszületett vállalkozási szerződés, aminek következménye a selejt munkaerő igénybevétele a haszon elérése érdekében. Megjegyzem ez a keleti vonal a legelfelejtettebbek közé tartozik, hiszen Magyarország más tájain akár új fejlesztésű, akár a német "nagyuraktól" levedlett, de még a mai napig kulturált és tiszta kocsik közlekednek. Aki nem hiszi, próbálja ki. (akár naponta...) Üdv Süllő
Like
Kosz
matek -
2011.04.05. 18:57:43
Csak egy gondolat a koszról. A MÁV milliárdokat fizet különböző külsős cégeknek a takarításért.
Hogy a hiba hol van...
A MÁV vezetésben mert külsős cégekre bízza? Vagy éppen a megbízott cégeknél mert hanyagul végzik a munkát? Lehet pont az utasoknál kellene kezdeni a kosz leledzésének mibenlétét. Aki vonattal jár, és kiemelten a BP- Záhonyi vonalon, az tudja miről beszélek.
Ennyit a koszról és nem többet. Legközelebb jöhet egy másik téma... :)
Like
Hihi...
Süllő -
2011.04.05. 18:37:55
Én bírok azééé egy-két "sínhead"-et. De nem árulom el kik azok. Na, jó, az egyikre úgysem jönnétek rá, mert bele szokott olvadni a környezetébe a vörös szőrzetével...
Like
Végeredményben
Dórika -
2011.04.05. 18:11:20
így összesen mindet: a sok antiszociális barmot, a kábeltolvajokat, a késéseket, a koszt....úgy általában a Máv-ot:)
Like
nem csak ezt
veroniq -
2011.04.05. 16:53:07
A sok kését, amit a kábeltolvajok okoznak! Legközelebb a síneket szedik fel!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Like
Mit is?
matek -
2011.04.05. 16:33:06
Mit is unsz? :)
A sok barmot aki a vonat elé megy? ;)
Like
Remek
Dórika -
2011.04.05. 16:23:03
nap ez a MÁV és az utasok számára.
Reggel gázolás Kőbányánál, most meg a felsővezeték...
Én már baromira unom.
De azért jó utat, és kitartást kívánok az utazóknak!
Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.
A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?
A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.