veroniq - 2011.05.27. 23:32:34
Kommentek
ellike51 -
2011.05.28. 20:32:25
láttad az említett tartályvonatot és milyen irányba ment? Rakott kocsik nem lehettek, mert a 60 kocsi jóval több, mint 4000 tonna. Csak üres kocsik lehettek, ha a feliratuk az említettek voltak - feltételezem, hogy magyar tartálykocsikat láttál a vonatban - az ismeretlen célállomás pedig lehet akár a tartálykocsik utolsó útja is a leselejtezés előtt!
A melaszos kocsiból gondolom, hogy arra már biztos nincs szüksége a Cargónak; egyetlen cukorgyárunk megoldja másképp a szállítását.
A két kép nem csak illusztáció? Ahogy írtad valamelyik sorompónál várakoztál; nem ment a vonat a szokottnál lassabban?
Steve968 -
2011.05.28. 16:13:31
tudták, hogy a EU a vasúti közlekedés fejlesztését támogtaja és nem a közútit. Nálunk meg mindent közúton akarnak megoldani. Ezért is volt - nekem - vérlázító pl. a posta "fejlesztés" mikor teljesen ott hagyták a vasutat. Két állami cégről beszélünk, legalább is akkor még mindenképpen. A MÁV felajánlotta egy közös logisztikai központ lehetőségét a Józsefvárosban, de az a Postának nem tetszett, mert Budaőrsön akart egyet építeni és leválni a vasúti közlekedésről és beszerezni egy nagy csomó teherautót. Jó pénzek mentek mindenfelé. Valószínűleg nem ok nélkül. Ja és ki kordinálta ??? Egy narancssárga vezérigazgató - akit később az Interpol is keresett.
Nincs új a nap alatt.
Csaó-csaó:
Truckman -
2011.05.28. 06:44:06
..az akkor mennyi is? (RO-LA.)
scalper -
2011.05.28. 01:21:55
én nem sokára rá láttam egy hasonló hosszúságú teherszerelvényt,nem ugyanazt mert ezek között voltak pőre kocsik is,de percekig tartott mire áthaladt az állomáson...lehet az osztárkok jobban kezelik a piacgazdaságot...én is emléxem gyerekkoromból amikor még a volt gameszban ebédeltünk,hogy akkor 5-10 percenkként haladtak el ilyen szerelvények...változik a világ
veroniq -
2011.05.27. 23:48:18
Az remek... De mennyire sok van ebből???? Nagyon régen nem láttam már ilyet, az a helyzet....
matek -
2011.05.27. 23:44:15
90%-ban tranzitszállítmányok.
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények