veroniq - 2012.04.05. 07:47
Kommentek
Sovany -
2012.04.07. 19:51:39
EZT te nyomozd ki !! Te kozel vagy , hozzajuk.
GeOnation -
2012.04.07. 17:59:52
...vagyis akkor az állam fizet a gyorshajtónak?
Sovany -
2012.04.06. 02:30:11
Minusz 153 mal. kellet volna neki,vezetni es akkor vezetett volna ,"normalisan"
ketila -
2012.04.05. 17:09:33
ennyivel távolodik a traffitól.
veroniq -
2012.04.05. 10:17:32
Arról, az van bekaraikázva. Hogy ez mennyire hiteles, én nem tudom. A KRESZ-ben nem esik szó a mínuszos szabálysértési értékekről, ez meglehetősen morbid.
ketila -
2012.04.05. 10:09:52
a távolodó gépjárműröl van szó?
tyb -
2012.04.05. 09:15:52
Nos, aki jobban utánajár az ok és okozati összefüggéseknek a hatósági intézkedések kérdéskörében, hamar rájön, hogy a baleseti statisztikai adatok tendenciája biztosan nem lehet oka, hogy áprilitól a pénzbüntetéseket több mint a duplájára emelték. A magas büntetés köztudottan, csak azokat tartja vissza (jobban) a szabálysértések elkövetésétől, akik egyébként is jogszabálykövetőek. A kirivó szabályszegés deviancia, melynek kezelése nem érhető el csupán pénzbüntetéssel. Pedig látszólag erre törekszik kormányunk... Vagy mégsem?
Mivel az aktuális kormány tekintetében, igen gyakran támad összeesküvés-elméletszerű érzésem - nem is alaptalanul - ezért én inkább azt hiszem, hogy a büntetés egy újabb adónem lett, azok számára, akik mernek még gépjárművet fenntartani.
A tavalyi évben 560.000 (!) gépjárművezetőt súlytottak ún. közigazgatási eljárás keretében szabálysértési bírsággal. Ez egy olyan horror összeget jelent, amely praktikus módon az állami bevételeket gyarapítja és ha csak a minimális összeget szabták volna ki minden szabálysértőre, akkor is 17 milliárdról beszélnénk...
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények