Mi Abonyunk - mi a sz...r 2.
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8087, belépett felhasználók: 0.

matek - 2012.09.19. 15:03

15 évvel ezelőtt kötöttem egy életbiztosítást, melyet azóta többször is megbántam. Úgynevezett finanszírozási program keretében köttetett, kedves üzletkötő azzal vett rá, hogy amellett, hogy életbiztosítás nagyon jó befektetés is, mert ha pl házat szeretnék venni, akkor 5 év múlva nagyon jó kamatozási feltételek mellett tehetem meg. Aztán mellékesen, mikor eltelt az 5 év és tényleg odajutottam, hogy házat vegyek, akkor elhajtottak a búsba, mondván a biztosítási kötvényem névértéke 700 ezer ft, a bank viszont 1 milla alatt nem ad hitelt.
 
No mindegy, nem is ezért kezdtem a mai adag mi a sz..rt. Mint minden év augusztusában idén is közeledett az a nap, amikor biztosításom éppen esedékes díját törleszteni kellene. Tegnap már említettem, hogy rühellek Postára járni, így ezt is, mint mindent, amit lehet inkább átutalással, illetve csoportos beszedési megbízással törlesztek. Meg is kaptam a levelet, melyben az ehhez szükséges dolgok szerepelnek, igen ám, de két helyen lét különböző adat szerepel a közlemény rovatba írandónál. Hogy butaságot ne csináljak, írtam egy levelet a biztosítónak, hogy tegyék számomra egyértelművé, melyik adatot is írjam a közleménybe.
(eredeti levelüket mellékelve, a két különböző adat pirossal bekarikázva)
 
Itt lehet hibáztam, mert ha az egyszerűbb és drágább telefonos segítséget választom, a szokásos nyomjavégiglegalábbnégyszerazösszesmenüpontot – miremegtaláljaamitkeres – közbenbillentyűzzebeazXésYazonosítóját, akkor 20 perc telefonálás után már egyből meg lett volna amire kíváncsi vagyok.
 
Pár nap múlva jött a válasz: 
Tisztelt blablabla! Köszönjük megtisztelő levelét és készséges együttműködését! Tákékoztatjuk, hogy életbiztosítása 2012.08.01-ig díjrendezett. Emlékeztető levelünket legyen kedves tárgytalannak tekinteni. Továbbra is készséggel állunk rendelkezésére. Üdvözlettel: H... A…
Pontosan így jött a szokott sablonszövegben egyetlen lényegi, saját kezekkel bepötyögött mondat, az is véletlenül melléütve egy helyen.
 
Ez alapjában véve jó hír, hiszen nyilvánvalóan valaki befizette helyettem ;) Persze tudtam én, hogy nem úszom én meg ilyen egyszerűen. Kivártam, és hamarosan meg is jött az amire számítottam. De a hangvétele kicsit csípte a szememet:
Tisztelt Ügyfelünk! – már megint a sablonduma :S Megtiszteltetés számunkra, hogy társaságunkat választotta biztosítási igényeinek rendezésére. – vajon hány ezren kaptak  a napokban levelet ugyanezzel a kezdéssel. Bizonyára elkerülte azonban a figyelmét, hogy 2012.08.27-én , illetve ezt megelőzően esedékességi díjának befizetésére nem került sor. – bizonyára elmentek ti a jó … melegebb helyre. Blablabla szíveskedjen tartozását 8 napon belül rendezni. Blablabla. Amennyiben a díjhátralék fennáll, tájékoztatjuk, hogy szerződésének kockázatviselése a szerződés feltételei szerint megszűnik blablabla… Szóval még fenyegetőznek is.
 
Itt még tényleg udvariasan megfogalmaztam még egy levelet, melyben megírtam, hogy bizonyára az biztosító contact-centeres munkatársának kerülhette el a figyelmét valami, mert én – hivatkozva első levelemre és az arra jött válaszra – bizony együttműködő lennék, ha ismernék egyetlen apró információt, mégpedig azt, hogy mit kell írjak átutalásom közlemény rovatába.
 
Ezek után jött a döbbenet persze válaszlevél formájában:
Megszólítás, tisztán csak a nevem és egy felkiáltójel. Már nem tisztelt, nem kedves.
Köszönjük megtisztelő megkeresését és bejelentését! Tájékoztatjuk,hogy szerződése 2012.08.01-ig volt díjrendezett, jelenleg 2 havi díjat X  Forint) várunk Öntől. A szerződési feltételek szerint ha szerződő a biztosítás díját az esedékességtől számított 30 napon belül a biztosítás díját nem egyenlíti ki, a biztosító a kockázatot az első elmaradt díj esedékességétől számított 60 napig viseli, ez az Ön esetében szeptember 30-a. Továbbra is készséggel állunk rendelkezésére. Üdvözlettel: H… A…
 
Ugyanaz a kedves ügyintéző foglalkozott velem, ugyanazt a sablonszöveget ismeri csak, fingja nincs róla mit is kell fizetnem, mert nem 2 havi, hanem féléves díjat rendeznék, és a tudatáig egyszerűen nem jut el, hogy egyetlen akadálya van, hogy közös óhajunknak eleget tegyek, az pedig egy ADAT, AMELYET AZ ÁTUTALÁS KÖZLEMÉNY ROVATÁBA KELLENE BEÍRNOM!
 
De ezt valamiért még mindig nem volt hajlandó elárulni. 
Mivel telefonálni már csak azért sem vagyok hajlandó írtam ezúttal egy postán kézbesített ajánlott levelet a biztosítónak. Ez már pár hete történt.
Levelemet azzal kezdtem undok mód, hogy ha a levél olvasója H.. A.. akkor kérem azon mód vegye is tárgytalannak, hiszen akkor kár minden szó. És valószínű, hogy ő volt az, mert lassan egy hónap elteltével semmi válasz nem érkezett. Pedig megírtam, hogy lehetőleg 8 napon belül válaszoljanak :)Természetesen megírtam az előzményeket is, minden elektronikus és postai levelet mellékelve.
 
Most komolyan, olyan nagy kérésem volna? Hogy lehet, hogy egy igen jó nevű biztosító ennyire sötét  alkalmazottakat foglalkoztasson azon ügyfeleikkel való kapcsolattartásra akikből gyakorlatilag léteznek? Lassan itt a határidő, és 20 éves életbiztosításom 15 év után úgy néz ki megszűnik. Ötleteket, javaslatokat várok, ki mit tenne.
Reklám: Ez a mi a sz..r sem jöhetett volna létre H.. A.. contact centeres kisasszony nélkül.  
 
Ui: az a baj egyre több helyen alkalmaznak H.. A.. contact centeres kisasszonyt :/
Citrom-díj:
Blogok   
 4 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Finn módszerrel ellenőriztek Abonyban

Botrányos állapotok a társasházban, a Rossmann felett

Abonyban maradnak a szigorú szabályok

Sírgyalázó módon lopják a temetőben a virágokat!

Tovább vergődhetünk az útépítés miatt: Fél évet csúszik a 4-es Abony- Cegléd szakaszának megépítése

Ez egy dzsungel! Elhanyagolt ingatlan Abonyban!

Keressük, hogy ki volt az, aki a saját szemetét más elé tette le

Idős olvasóink és a Posta.....

Valós probléma Abonyban: Küzdenek védőnőink a tetvek ellen

Elvágták a lakókat Abonytól! Ez tűrhetetlen! Csorbulnak az útépítés miatt alkotmányos jogaik?

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
meggyőztél....

veroniq -

2012.09.19. 21:54:39

Akkor majd írok én holnap a sajtósoknak, hogy ez mi a tök! Jót röhögtem, humorérzéked a régi! Ezt csak így lehet elviselni. A közlemény rovatba egyébként a helyedbe a kötvényszámot írnám be.... 

H.. A.. contact centeres kisasszony

matek -

2012.09.19. 21:38:33

Hát az a baj sehogy sem tudok H.. A.. contact centeres kisasszonyon túllépni. Akárhogy próbálkozom, mindig ő a végállomás. Ő meg valamiért pikkel rám, vagy nem tudom. Pedig én tényleg utalnám az összeget, na de hülye azért nem vagyok. Közlemény rublikába csak írni kellene valamit, hogy tudják tőlem van a zsé. 

 

Azt írod mondjam el panaszos levélben, de kinek? Más elérhetőség nincs csak a H.. A.. contact centeres kisasszonyé Határozatlan

Nézd meg, ide nem írhatom mert reklám lenne de ez a nagyszerű biztosító neve U -val kezdődik és qa a vége. Hihi. {#emotions_dlg.big} Írnék én a vezírnek is, de mint írtam lehet az is a H.. A.. contact centeres kisasszony.

 

egyszerű

veroniq -

2012.09.19. 21:06:00

Linkeld be nekik ezt és mondd el egy panaszos levélben megint, hogy a cikk megjelenését követően megkeresett a TV 2 Tények stábja és arra várnak, hogy niylatkozz nekik. Ez szokott használni. Vagy megtegyem én? Vagy szóljak tényleg az ismerősömnek? Illetve.... Lőrinczyné Kövér Judit..... segíthet! 20-278-0819 Pusz: V

Bakker...

Süllő -

2012.09.19. 19:48:51

Mondom, hogy mazochista vagyol...{#emotions_dlg.ops} Részvétem...{#emotions_dlg.facewithglasses} Lesz még?


Szavazás
Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 8-as választókerületben?
   
 Tóthné Somodi Ildikó VFE 
 Dr. Egedy Zsolt Mihály Független 
 Sáfránné Baranyi Beatrix Fidesz- KDNP 
   
Eredmény
Programok

A sarokkanapé, a kis lakások megmentője

Azok, akik kis lakásban élnek, pontosan tudják, hogy minden egyes ...

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok