Mi Abonyunk - Vajon ki lesz az alpolgármester?
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8087, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2014.10.13. 19:57

Mindenkit ki kell ábrándítanom, gyakorlatilag az a személy lesz Abony város alpolgármestere, akit a már harmadszor újraválasztott polgármester, Romhányiné Dr. Balogh Edit akar. Azért írom mindezt, mert lapunkon is megindultak már a találgatások ebben a témában. Dr. Magyar Gábor, Fidesz- KDNP jelölt elbukott a választásokon, listán nem jutott be, körzetben nem indultak. Eltaktikázták. Nem kicsit, nagyon. Bizonyára a győzelem biztos tudatában tették. A jelenlegi helyzet nem kis fejtörést okoz a Fidesz- KDNP, de inkább Fidesz tábornak. Hogyan is lehet ismét becsempészni a képviselő testületbe Magyar Gábort? Rossz hírem van, a vonatkozó jogszabályok szerint sehogy. Csak akkor lehetne, ha Balogh Edit őt akarná. Olvasónk szerint Szűcs Sándor „ tanácsadó „ vetette fel az ötletet, hogy külsős alpolgármesterként szavazzák be őt. Négy évvel ezelőtt a többség ezt még lazán megtehette volna, azóta azonban megváltozott a jogszabály.

Egyrészt valóban maga a polgármester tesz javaslatot arra, a testületnek, hogy ki legyen az alpolgármester. Kizártnak tartanám, hogy ezt a gesztust Balogh Edit megtegye. De mi van akkor, ha megteszi? Legyen, hogy a Fidesz megszavazza Magyar Gábort, megkapja a minősített többséget. Utána azonban akár azonnal felülírhatja a polgármester a minősített többséggel meghozott határozatot, megvonhatja feladat- és hatásköreit teljes körűen. Ekkor nem lesz már alpolgármester az alpolgármester, sőt nem is kötelező már, hogy legyen alpolgármestere egy településnek.

„ Ugyanis amennyiben a testület az alpolgármester megbízását a polgármester javaslatára titkos szavazással, minősített többséggel nem vonja vissza, úgy a polgármester egy személyben az alpolgármester feladatait írásban és teljes körűen megvonja (tehát a megvonásra nem csupán lehetőséget, hanem kötelezettséget biztosít a törvény a polgármesternek, figyelmen kívül hagyva, hogy az alpolgármestert a testület választotta titkos szavazással és minősített többséggel). „

Ilyen most a jogszabály, mellyel talán tisztában kellene lennie a tanácsadóknak is. Idézet még egy ezzel foglalkozó fontos cikkből:

Kötelezőből választható

Az előző ciklusokban egyértelmű volt a jogalkotó akarata: kijelentő módú rendelkezése értelmében egy alpolgármester választása kötelező volt, feladatát pedig a polgármester helyettesítésében, munkájának segítésében határozta meg. A jogállás egyrészt kötődött a testülethez, másrészt viszont – sajátos módon – tőle független is maradt. Az előbbit a kötelező testületi tagság és a testülettől függő eredményes választás jelentette, míg az utóbbit a pozícióból történő elmozdíthatatlanság biztosította. A mostani hatályos alkotmányi rendelkezésből expressis verbis nem következik határozott kötelezettség a legalább egy alpolgármester megválasztására. Az alkotmány új 44/B.§ (1) bekezdése megengedő: a helyi testület „alpolgármestert választhat”.

Alpolgármestert nemcsak a képviselők közül választhat jogszerűen a testület: „Alpolgármesternek olyan személy is megválasztható, aki nem tagja a képviselő-testületnek”. Ezen alkotmányi rendelkezés súlyos hiányossága, hogy az ilyen személlyel szemben támasztandó/támaszható követelményeket nem határozza meg. Ad abszurdum: olyan személy is elnyerheti ezt a tisztséget (funkciót, állást), akinek esetleg választójoga sincs.

A harmadik problémakör alkotmányossági aggályokat is felvet: az azonos feltételekkel (a polgármester javaslatára), azonos módon (titkos szavazással, minősített többséggel) és azonos eljárással (választással) létrehozott azonos elnevezésű tisztségek, funkciók (alpolgármester) betöltői között az új szabályozás indokolatlanul teremt alkotmányellenes különbséget, eredményez hátrányos megkülönböztetést. Például: a nem képviselő alpolgármester a polgármestert a testület elnökeként nem helyettesítheti, arról viszont törvényi szabály nem rendelkezik, hogy a polgármester milyen esetben minősül „elnöknek”.

Eddig az idézet. Egy biztosnak tűnik, ez a „ csel „ sem jön be Magyar Gábor becsempészésére, mert az lesz az alpolgármester, akit Romhányiné Dr. Balogh Edit akar maga mellé. Mivel a Fidesz- KDNP beválasztott tagjai közt kettő jogász végzettségű ember is van, nekik pontosan tisztában kell lenniük a témafelvetés értelmetlenségével. Legalábbis merem remélni, hogy tudják… Ha nem akkor most megtudhatták.

Lőrinczy Veronika

Teljes cikk ezzel kapcsolatban az alábbi linken:


http://www.magyarpolgarmester.hu/?site=102&c=205


 

 27 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 8-as választókerületben?

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna a 6-os választókerületben?

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 4-es választókerületben?

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 2-es választókerületben?

Zágráb Nándor a Jobbik országgyűlési képviselő jelöltje a választókerületben

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 7-es választókerületben?

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 5-ös választókerületben?

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna a 3-as választókerületben?

Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 1-es választókerületben?

Közadatok Antal- Láng Edináról- III. rész

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
Kedves P.M.

biga -

2014.10.17. 08:13:13

A bejegyzéséből nem derül ki,hogy dr.  M.G.-ről, vagy Romhányinéról beszél,mivel ez önmagában mindkettejükre igaz.U.I.:Mivel az ön esetében lehet tudni, hogy ki van a nicknév mögött /Parti Mihály/ kérem máskor hosszabban fésülje át a szöveget helyesírásilag, mielőtt felteszi.

P.M.

TGbally -

2014.10.17. 06:19:54

Én csak az érvekről-ellenérvekről beszélek. Nem akarok én sem kampányt, sem ellenkampányt folytatni senki mellett és senki ellen. Nem is lenne már értelme. Csak azt próbálom/próbáltam szerény képességeimmel megfogalmazni, hogy ha felhozok egy érvet arra vonatkozóan, hogy egy jelölt miért lenne alkalmasabb egy adott poszta, akkor ez nem érv arra, hogy a másik emiatt alkalmatlan lenne ugyanerre a posztra. Ha azt szeretném kifejezni, hogy miért ne szavazzanak valakire, akkor azt tegyem olyan érvekkel, amelyek erre vonatkoznak (erre hoztam fel példának, hogy én pl. miért nem szavaztam a jelenlegi polgármesterünkre). De sajnos ez a kampány szerintem csak kifejezetten arról szólt (egyébként nem csak az egyik oldalon), hogy nem azt próbálták kommunikálni, miért szavazzak egy adott személyre, hanem kifejezetten ellenkampány folyt, tehát azt mondták, hogy erre meg erre ne szavazzak, de többnyire nem hoztak fel olyan érveket, melyek ezt alátámasztották volna. Nekem ezzel van a bajom...

Néhány Kérdés.

P.M. -

2014.10.16. 23:57:23

Hány éve halt meg Debreceni doktor?(15)

Hány éve nugydijas sőregi doktor? (12)

Hányéve üresedett meg Szabó doktor prakszisa? (6)

Hány éve nincs Lázár doktor?(6)

De már talán kezdhettem volna a sort Jánosi doktorral is.

Mennyi ideig kellett hejettesíteni a kolégáknak orvos hiány végett, + ügyelet?

Hány éve szolgálhatná szeretett városát akár vezettő főorvosként?(20)

Miért nem tette? Akár negyedszer kiérdemelte vona a bizalmat. Nem kellet volna harcolni a hatalomért.

Kedves Magyarabb

TGbally -

2014.10.16. 23:48:45

Elnézést, hogy ennyit írok, csak szeretném, hogy megértsd, mi a problémám az általad megfogalmazott dolgokkal.

Te (és egyébként a kampány során M.G. polgármesterré választásának ellenzői) megfogalmazod, hogy miért ne szavazzak M.G.-ra, illetve így utólag miért jó, hogy nem választották meg M.G.-t polgármesternek. De szerintem olyan érveket hozol (hoztak) fel többségében, ami nem arról szól(tak), hogy miért rosszabb jelölt Dr. Magyar Gábor, hanem maximum arról, hogy Romhányiné Dr. Balogh Edit miért jobb. Mert példának okáért attól, hogy M.G. jelenleg nem Abonyban lakik, még nem lenne alkalmatlan polgármesterségre, maximum azt hozhatnád fel, hogy mivel Edit asszony Abonyban lakik, szerinted alkalmasabb lenne/lesz a posztra.

Érted a különbséget? (És sajnos szerintem az egész kampány erről szólt, és még most is ezt szajkózzák sokan.) Megmondták/megmondják, hogy milyen rossz polgármesterünk lenne M.G., de az érvek, amit felhoznak max arról szólnak, hogy miért lenne jobb Dr. Balogh Edit (az más kérdés, hogy azok az érvek, melyeket felhoznak, számomra teljességgel irrelevánsak, nem mérvadók a döntéshozatalnál).

Nekem Romhányiné Dr. Balogh Edittel emberileg semmi bajom nincs. Sőt, tisztelem őt, egy jó orvosnak, „civilben” egy kedves embernek ismerem, elismerem a múltban tett, Abony város iránti tevékenységeit. Ismerem a családját, kedves, aranyos gyermekei vannak (most született nyáron unokája, kihez ezúton is gratulálok). Nincs bajom azzal, hogy baloldali (mondjuk a tavaszi nagypolitikai szerepvállalásával én speciel nem értettem egyet), nincs bajom a vallási hovatartozásával sem. Én nem vagyok FIDESZ-es, nem vagyok KDNP-s, nem vagyok JOBBIK-os, nem befolyásol a pártpolitika a megítélésében.

Nekem a személy szerint a 8 év alatt elvégzett munkájával, döntéseivel stb. van bajom, de ezt már kifejtettem az előzőekben. Persze ízlések és pofonok, valószínűleg az Ő támogatói másképp látják a helyzetet és M.G. ellenzői felhozzák megint csak a testületi üléseken való „ott lét/nem ott lét” kérdését (régebbi hozzászólásomban erről is kifejtettem már a véleményem).

Én úgy gondolom, hogy ezen dolgok alapján, és nem előítéletek, a múltban tett (akár pozitív, akár negatív) cselekedetek, pletykák, áskálódások… alapján kellene (kellett volna) eldönteni, hogy ki alkalmas, és ki nem a polgármesteri posztra, hanem nézzük meg, hogy hogyan dolgozott, illetve olvassuk el a programját, hogy vajon mit tenne polgármesterként.

De (mint már leírtuk) a voksolás megtörtént, az emberek szavaztak. Ki-ki a saját érzései, gondolatai alapján döntse el, hogy szerinte ez helyes döntés volt, vagy sem, bár a dolgon változtatni már nem lehet. Majd legkésőbb 5 év múlva…

u.i.

TGbally -

2014.10.16. 21:56:21

Bocsánat az egy-két helyesírási hibáért, kicsit gyorsan írtam, becsúszott pár darab. :)

Kedves Magyarabb

TGbally -

2014.10.16. 21:15:46

Igen, abonyi vagyok. Igen Abonyban születtem. Ismerem a polgármesterünk előéletét és ismerem M.G. előéletét is. Polgármesterünk döntéseivel, a polgármestersége alatt Abonyban végrehajtott, a nevével fémjelzett projektekkel, az erre elköltött pénz hasznosságával, az erre felvett hitelek mennyiségével, a kész projektek funkcionalitásával, minőségével, a politikai arroganciájával, a polgármesteri hivatalban szerintem (hangsúlyozom szerintem) időnként a törvényesség határait súroló intézkedéseivel... nem értek egyet.

A vesztes jelöltekről ezt nem tudom elmondani, hiszen Ők még nem kaptak lehetőséget, de azért úgy gondolom, Ők is letettek már az asztalra (főleg M.G.) elég sok mindent (ha nem is Abonyban), ami szerint meg tudom ítélni, hogy jó vezetői lennének-e Abony városnak.

Hogy kik a szavazói? Azok, akik nem értenek egyet a politikájával, akik nem azt nézik, hogy régen mit tett, hanem, hogy vajon polgármesterként jól irányította Abonyt, képviselte az érdekeit, gazdálkodott a javaival...

Természetesen dehogy akarom én megváltoztatni a megváltozhatalant. mint már írtam, a szavazók letették a voksukat a régi-új polgármesterünk mellet, majd az idő eldönti, hogy ez helyes volt-e. Én azt remélem, hogy Abony nem úgy fog kikerülni a dologból, mint Esztergom az előző ciklusban! Ez senkinek sem lenne jó, remélem a képviselőink feleőségteljesen cselekednek majd!

 

 

Abonyi vagy TGbally?

Magyarabb -

2014.10.16. 21:04:37

Abonyban születtél? Ismered a megválasztott polgármester előéletét? Mert, neki az ellenfelével szemben van! Nem csak, sőt, egyáltalán nem gyermekkori emlékek kötik a városhoz, hanem még orvosi múltjából, pl. a strandon működő rehabilitációs központ felállítása... Gáborunk eddigi abonyi tevékenysége egy sms-ben összefoglalható, az is a gyermekkoráról és a kampányidőszakokról szólna.  Kik a szavazói? Nyilván, akiknek nem tetszik Editünk modora, esetleg a baloldali beállítottsága, netán vallási identitása Nevetés.

Vagy hasonlók, mint ők :  

http://www.youtube.com/watch?v=aLKgfuJK4ZQ#t=280 Király

 

Bocsi, az erős humorért, de ez a video kihagyhatatlan...

 

Talán, jobb is lenne ezeken a vicces videókkal túllépni a kampánybéli ellenségeskedéseken és nem akarni megváltoztatni a megváltoztathatatlant...

 

   

Abonyi vagy TGbally?

Magyarabb -

2014.10.16. 20:43:47

Abonyban születtél? Ismered a megválasztott polgármester előéletét? Mert, neki az ellenfelével szemben van! Nem csak, sőt, egyáltalán nem gyermekkori emlékek kötik a városhoz, hanem még orvosi múltjából, pl. a strandon működő rehabilitációs központ felállítása... Gáborunk eddigi abonyi tevékenysége egy sms-ben összefoglalható, az is a gyermekkoráról és a kampányidőszakokról szólna.  Kik a szavazói? Nyilván, akiknek nem tetszik Editünk modora, esetleg a baloldali beállítottsága, netán vallási identitása Nevetés.

Vagy hasonlók, mint ők :  

http://www.youtube.com/watch?v=aLKgfuJK4ZQ#t=280 Király

 

Bocsi, az erős humorért, de ez a video kihagyhatatlan...

 

Talán, jobb is lenne ezeken a vicces videókkal túllépni a kampánybéli ellenségeskedéseken és nem akarni megváltoztatni a megváltoztathatatlant...

 

   

erospista - kotivi - Magyarabb

TGbally -

2014.10.16. 18:19:35

A félreértések elkerülése érdekében: nekem nem azzal van a problémám, hogy kritizálják M.G.-t, hanem konkréten ezzel a kritikával, amelyet Magyarabb megfogalmazott. Mert lehetne kritizálni sok mindennel, pl. felsorolni tételesen a programjának a részeit, amellyel nem ért egyet az ember, esetleg a mögötte lévő vállalkozó(ka)t kritizálni (ezt magam is megteszem), de épp ezzel kapcsolatban felhozni ellen kritikát, blődségnek tartom.

Magyarabb a következőket írta:

"...Az már fontosabb, hogy olyan ember ossza el a közös pénzünket, aki tett is be valamicskét. Mondjuk adó formájában. Aki nem itt él az mit tett be? Milyen erkölcsi alapon osztaná be a MI pénzünket egy "gyütt-ment"?..."

Leegyszerűsítve a dolgot, Magyarabb szerint a megválasztott polgármesterünk azért alkalmasabb a pozícióra, mert Ő többet tesz be Abony kasszájába, mint M.G.

Én erre írtam, hogy ha így néznénk a dolgot, akkor épp kevésbé alkalmasabb a polgármesterünk, hiszen Ő a fizetését is ebből a közös kasszából kapja (persze egy részét visszateszi adó formájában), tehát épphogy nem betesz, hanem kivesz a kasszából.

Szerintem nem ez határozza meg, hogy valaki jó polgármester lenne-e, vagy sem.

Az a baj, hogy már a választások előtt sem hallottam egy szakmai dolgot sem arról, hogy miért ne ő legyen a polgármester, csak kifejezetten ilyen előitéletes dolgokat hangoztattak mindenhol. Semelyik weboldalon nem láttam például az ő programját, esetleg kivesézve, hogy ez meg ez azért nem jó, mert... Csak az ilyen mondvacsinált indokokat hangoztatták mindenhol. 

Ami meg a "gyütt-ment"-et illeti, tehát ha pl. az én fiam, aki Abonyban született, itt töltötte huszonéves koráig az életét, de elköltözik innen, akkor Ő már egy "gyütt-ment"? Én még egy tényleg idegen emberre sem alkalmaznám ezt a pejoratív kifejezést, nemhogy M.G.-ra.

erospista

TGbally -

2014.10.16. 17:43:24

Például?

TGbally

erospista -

2014.10.16. 17:38:50

persze persze elhisszük, hogyne hinnénk. Csak egy kicsit szelektíven kritizálsz egyes részeket, és ami szintúgy alátámasztaná szövegkörnyezetében amit kiragadsz, azt úgy kezeled, mintha ott sem lenne.

kotivi

TGbally -

2014.10.16. 17:29:15

Értem, ha elfogyott az érv, akkor fikázzuk egy kicsit az illetőt, meg ironizáljunk és már kész is a dolog.

Képzeld nem vagyok sem M.G. fan, sem FIDESZ szimpatizáns, csak az igazságérzetem szól belőlem, amikor ilyen hülyeséggel próbálják megmagyarázni, miért is jó, hogy nem egy adott személy lett a polgármesterünk.

Magyarabb!

kotivi -

2014.10.16. 17:02:50

Szerintem fejezd be mert ez falrahányt borsó! Az ilyen lószemüveges elvakult embert soha nem fogod meggyőzni aki ráadásul a pézügyi dolgokhoz sem ért. Sajnos ismerek ilyen embereket akik még csak meg sem tudják magyarázni miért is látnak csak egy irányban. Ez az igazi példája az agmosáson átesett embrnek.

Kedves Magyarabb

TGbally -

2014.10.16. 11:52:32

Polgármesterünk és az Ő férje is önkormányzati alkalmazásban állnak. Tehát a Te, az én illetve mások adójából befolyt pénzből kapnak fizetést, amelynek egy kis részét valóban Abony város kasszájába fizetik be adóként. De tudtommal ezen kívül más, termelő tevékenységet nem folytatnak, tehát más jövedelemre nem tesznek szert. Tehát nemhogy pénzt hoznak az "abonyi kasszába", hanem épphogy visznek, hiszen azért az összes jövedelmüket nem fizetik be adóként. Ezzel nem azt mondom, hogy nem érdemlik meg a fizetésüket, hiszen megdolgoznak érte, de nem tesznek be a kasszába több pénzt, mint M.G., hanem épphogy több marad náluk ebből a közös pénzből.

Engem egyáltalán nem érdekel, hogy hol élt eddig valaki, ha ideköltözik polgármesterként (hiszen azt nyilatkozta) akkor tőlem akár Kukutyinból is jöhet, ha alkalmasnak találom a feladatra.

Azon, hogy a polgármesterünk ill. M.G. mit tett le eddig az asztalra, vitatkozhatnánk, de valószínűleg mindketten máshogy látjuk a dolgot.

De egyébként meddő vita ez a dolog, hiszen a választás más eldőlt, az emberek letették a voksukat valaki mellett. Hogy jól döntöttek-e, majd az idő eldönti.

Kedves TGbally!

Magyarabb -

2014.10.16. 10:38:33

Igen és nem. Ugyanis nem súlyadó, hanem teljesítményadó. :) Másrészt, építmény, kummunális és a személyi jövedelemadó egy része is a város kasszájában landol (na), ha őkelme abonyi lakos lenne, s nem csak a kampányidőszakban. És ha tényleg itt élne, akkor a helyi kereskedőnél költené el a jövedelmét, amely szintén a várost gazdagítja. Azt hiszem,hogy aki itt él attól, azoktól van pénze a városunknak, nem pedig a miskolciaktól, a budapestiektől, vagy a tahitótfaluiaktól. Ennyi erővel egy abonyban született de évtizedek óta Brazíliában élő honfitársunk is eredményesen pályázhatna a város vezetésére. Lenne értelme? Egy jó felkészítés persze lehet, hogy még alkalmasabbá is tenné a feladatra mint M.G.-t. Király

Tehát, aki már tett Abony fejlődéséért évtizedeken keresztül, nekem az hitelesebb, mint aki az ígéretek légvárára alapozza meg a bizalmat önmaga iránt. Költözzön ide, fizessen adót, dolgozzon keményen a közösségért öt évet, felejtse el a titkos támogatókat és induljon 2018-ban. Lehet, hogy én sem fogok gondolkozni hogy hová tegyem az x-et, bár nőként kicsit remegős kézzel fogom megjelölni Nevetés    

Magyarabb

TGbally -

2014.10.15. 23:03:24

Egy kérdés: Milyen adó az, amit a polgármesterünk helyben, Abony város kasszájába fizet, míg M.G. pedig nem? Tudomásom szerint az Államnak adózunk, akkor meg nem mindegy, hogy hol él vki? Max a gépjárműve után a súlyadót fizeti helyben... Ha indokot akarsz keresni arra, miért jó, hogy nem választották meg polgármesternek, nem ezt az indokot kellene erőltetni...

Kinézet-nem kinézet, helyi-nem helyi...

Magyarabb -

2014.10.15. 21:04:59

Tényleg lényegtelen. Az már fontosabb, hogy olyan ember ossza el a közös pénzünket, aki tett is be valamicskét. Mondjuk adó formájában. Aki nem itt él az mit tett be? Milyen erkölcsi alapon osztaná be a MI pénzünket egy "gyütt-ment"? 

Én csak annak adnék szavazati jogot is, aki fizet adót és aki rendelkezik bizonyos fokú belátási képeséggel. Ez utóbbi talán egy középfokú iskolai végzettséggel megszerezhető. 

Ha nem itt adózik valaki, ne is szavazzon arról! De, az sem, aki nem fizeti be rendesen az adóját! Tehát az indulás feltétele egy 0-ás adóigazolás is kellene , hogy legyen. No és még ragozható lenne, hogy pl.: aki ellen rendőrségi eljárás van folyamatban, az mit keres a képviselőség közelében? A szemérmetlenje!  

 

Párbaj? Játék? Kihívás?

S.pataki -

2014.10.14. 14:38:22

 

Ezt a kihívást nevezhetném ,Orosz rulettnak is (ami egy potenciálisan halálos játék két fél között),hol van töltény a cső előtt, hol nincs. Így nem lábon lövi magát(OV) a játékos,ha pech van szétloccsantsa a saját fejét. Dr. Magyar Gábor négy évvel korábban is furcsán robbant be az Abonyi politikai közélet színterébe. A FIDESZ-KDNP pártszövetséget figyelmen kívül hagyva, erős egóval csak a KDNP-t próbálta valami különlegességként képviselni, ami természetesen a szövetség helyi széthúzásához, és meg nem értéséhez vezetett. De a szemlélő a közéletet figyelemmel kísérők köre is érthetetlenül állt néha a megnyilvánulásai előtt, míg nem tisztázódott, teljeskörüen párt kötödése. Nem az egzakt szókimondásairól van szó!

Kedves Veronika, jó hitelességgel igyekezett az Abonyi Önkormányzati választások történéseit tolmácsolni olvasói felé. A találgatások , félreértések, a nemtetszések, kinyilvánítások kerülése érdekében, ennek az egocentrikusnak tűnő személyiségről szívesen olvasnék egy interjú keretén belül. Arra a kérdésre keresve a választ, hogy miben látja a saját sikertelenségét(párbaj), hogy 1 811 szavazattal, még kompenzációs listára sem került fel, nem jutott be az önkormányzati testületbe, holott még 93 szavazattal is bent vannak. Persze ez az egész, csak egy felvetés a sok közül! Engem csak azért érdekel, mert egy pallérozott Emberről lévén szó, és nem a megnyerő, nem megnyerő kinézete, helybéli, nem helybéli (nincs jelentősége) után ítélek.

Ilyen a sors fintora. Valakinek a bukása a három listán bejutó személyközül egynek, egy öt évre szóló biztos jövőt adatott meg. A polgi helyettes személye nem döntő tényező, elegendő a polgármester. Legyen olcsó az adminisztráció, dolgozni kell, ennyi az egész! Lemerek fogadni az első döntésük nagy egyetértésbe fog megszületni, ami az emelt javadalmazásukról fog szólni a pézszegény házban. Örömmel lennék vesztes is.

Azt kívánom, az újjonan bekerült képviselőktől, hogy Abony Város, és benne Polgárainak szolgálatában cselekedjenek csak. Ahogy ismerem az abonyi közélet iránt érdeklődődő író-olvasó tábort öt év múlva, meg közben is szívesen tesz kritikai észrevételt, elemzést, eredményességükről, amit csak mindenkor a jobbító szándék vezérel

alpolgármester...

Edit -

2014.10.14. 08:55:59

no nem bánom ..majd én elvállalom...{#emotions_dlg.sm}

bocsánat

erospista -

2014.10.13. 21:05:48

kifelejtettem, hogy  "fizetett" amatőrökből

mert

erospista -

2014.10.13. 21:04:20

amatőrökből állt a csapat

Menet közben rájöttem

veroniq -

2014.10.13. 20:57:00

Mire idekommenteltél, kivettem a mondatot, igazad van és köszönöm!

Leesett a tantusz nekem is.

Megint azt kell mondanom, hogy sajnálom Magyar Gábort, erről a helyzetről egyáltalán nem ő tehet, hanem azok, akik nem gondoskodtak egy B verzióról....

Vajon miért nem?

 

jogászkodás

biga -

2014.10.13. 20:52:19

Én Veronikát is óvnám a jogászkodástól, mivel az alább idézett törvény szerint az Edit által felkért külsős alpolginak is csak tanácskozási joga lenne,nem szavazati joga.Hogy lehetne,hiszen nem választott személy,hanem kinevezett!Tehát szavazati szempontból ez minden irányból értelmetlen lenne.

aha....

veroniq -

2014.10.13. 20:51:13

LEHET :)

Jöhet külsős is akár, Ő DÖNT.

latolgassunk

erospista -

2014.10.13. 20:46:22

Ki lenne a legmegfelelőbb? Ha a fideszesekkel a polgármester együtt akar dolgozni, ki kell egyeznie.

Viszont 4 éve sem ment bele, hogy mégegyszer Egedyt nevezze ki. Így lett nagysokára, sokadik próbálkozásra P.M.Szerintem most sem fog belemenni, hogy diktáljanak neki. A legjobb megoldás lenne, ha olyan külsőst tudna hozni, aki valóban dolgozna neki, és mindenki el tudná fogadni a testületben. Kíváncsian várjuk a fejleményeket!

hahaha cumi

csak -

2014.10.13. 20:34:45

Esélye Magyar Gábornak annyi mint Szálasinak a Főtárgyaláson /azaz 0 / cumi!!!!

2011. évi CLXXXIX. törvény

Steve968 -

2014.10.13. 20:22:51

Az alpolgármester

74. § (1) A képviselő-testület a polgármester javaslatára, titkos szavazással, minősített többséggel a polgármester helyettesítésére, munkájának segítésére egy alpolgármestert, főpolgármester-helyettest, a megye közgyűlése alelnököt (a továbbiakban együtt: alpolgármester) választ, több alpolgármestert választhat. A képviselő-testület legalább egy alpolgármestert saját tagjai közül választ meg. Az alpolgármester jogai és kötelezettségei a megválasztásával keletkeznek, a megbízatás megszűnésével szűnnek meg.
(2) Az alpolgármester a polgármester irányításával látja el feladatait. Több alpolgármester esetén a polgármester bízza meg általános helyettesét.
75. § (1) Az alpolgármesteri tisztség főállásban is ellátható. A főállású alpolgármester foglalkoztatási jogviszonya a helyi önkormányzat képviselő-testületének a tisztség főállásban történő betöltéséről szóló döntését követően, az alpolgármester megválasztásával jön létre.
(2) Azon alpolgármester, akit nem a képviselő-testület tagjai közül választottak, nem tagja a képviselő-testületnek, a polgármestert a képviselő-testület elnökeként nem helyettesítheti, de a képviselő-testület ülésein tanácskozási joggal részt vehet. A nem a képviselő-testület tagjai közül választott alpolgármester jogállására egyebekben a képviselő-testület tagjai közül választott alpolgármesterre vonatkozó szabályokat kell alkalmazni.
76. § Az alpolgármester e tisztsége megszűnik:
a) az önkormányzati választás napján, ha nem választották meg önkormányzati képviselőnek;
b) amennyiben önkormányzati képviselőnek megválasztották, akkor a képviselő-testület alakuló ülésének napján; továbbá
c) a 69. § (1) bekezdés b)-i) pontjában foglalt esetekben;
d) ha a képviselő-testület a polgármester javaslatára, titkos szavazással, minősített többséggel megbízását visszavonja.
77. § Amennyiben a képviselő-testület az alpolgármester megbízását a 76. § d) pontja alapján nem vonja vissza és a polgármester az alpolgármester feladatait írásban, teljeskörűen megvonja, a feladatkör megvonását követően az alpolgármester a helyi önkormányzati képviselők tiszteletdíjával azonos mértékű díjra jogosult.
78. § Társadalmi megbízatású polgármesteri tisztség esetén az alpolgármesteri tisztség is csak társadalmi megbízatásban tölthető be.
79. § (1) Ha e törvény eltérően nem rendelkezik, a polgármesteren a megyei közgyűlés elnökét és a főpolgármestert is érteni kell.
(2) A polgármester, a megyei közgyűlés elnöke, a főpolgármester jogállására vonatkozó szabályokat az alpolgármesterre, a megyei közgyűlés alelnökére és a főpolgármester-helyettesre is megfelelően alkalmazni kell.


Szavazás
Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 8-as választókerületben?
   
 Tóthné Somodi Ildikó VFE 
 Dr. Egedy Zsolt Mihály Független 
 Sáfránné Baranyi Beatrix Fidesz- KDNP 
   
Eredmény
Programok

A sarokkanapé, a kis lakások megmentője

Azok, akik kis lakásban élnek, pontosan tudják, hogy minden egyes ...

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok