Miután a Telekommal hosszas levelezést folytattam, egy szerintem egyáltalán nem jogos számlázgatás miatt, pár napja mégis elismerték, hogy ők hibáztak. IDE kattintva elolvasható az előzmény cikk, de ezzel a történetnek még nem volt vége. Továbbra sem vették észre, hogy visszaadtam az eszközt, írtak, hogy a panaszt kivizsgálták, és nincs igazam, és további számlákkal bombáztak.
Aztán az elektronikus ügyfélszolgálatukra írtam, és jeleztem, hogy ahogyan tanácsolták, panaszt fogok tenni, és ott, ahol mondták. A felettes szerveknél. Belinkeltem nekik az előzmény cikket is. Aztán megtörtént az ismertetett csoda.... Mégsem kell pluszban csaknem hatvanezer forintot kifizetnem egy olyan szolgáltatásért, amit nem vettem igénybe, Tehát győztem! Tanulság: Ha igazad van, a végsőkig állj ki mellette, levelezz ezerrel, soha nem szabad feladni! Üdv: LŐVE