Nem minden fenékig tejfel, mióta nem lehet jegyet váltani személyesen az abonyi MÁV állomáson. Erről szól Olvasónk levele. A problémát természetesen jelzem az illetékesek felé.
" Ha már így automatizálták a MÁV-nál az egész folyamatot, jó lenne ha legalább "házon belül" működne az információ áramlás , és nem néznék csalónak az utast. "
Képünk az abonyi MÁV állomáson készült, de korábbi :)
Tisztelt Veronika !
Bosszantó dolgot szeretnék megosztani Önnel a MÁV-ról, és az abonyi jegykiadó automatával kapcsolatban: 2017. márc.4-én /szombaton/ reggel 6,15-kor szerettünk volna vonatjegyet venni, de az előttünk vásároló utas éppen mérgelődött, mert az automata elvette a pénzt, a visszajárót visszaadta, de jegyet nem adott.
Az utas felhívta a megadott telefonszámot és jelezte a problémát.
A másik automata kiírta hogy csak kártyával lehet fizetni. Nincs kártyánk, nem tudtunk jegyet venni. Mielőtt felszálltunk a vonatra, a kalauznak jeleztük a problémát, és hogy szeretnénk jegyet venni. Nem szólt semmit, majd később odajött hozzánk, és szemrehányóan azt mondta hogy az ő gépe nem jelez hibát az abonyi automatánál. A legbosszantóbb ez volt az egészben. A kalauz először kilátásba helyezte a 2600,-Ft pótdíjat, de aztán megoldódott a dolog büntetés fizetése nélkül.
Ha már így automatizálták a MÁV-nál az egész folyamatot, jó lenne ha legalább "házon belül" működne az információ áramlás , és nem néznék csalónak az utast.
Lehet hogy csak rossz kalauzt fogtunk ki, vagy az a megoldás ilyen esetben, hogy az ember elhalasztja az utazást addig amíg meg nem javítják a jegykiadó automatát ?
Köszönöm a türelmét, tisztelettel: RM