Az e-kereskedelmi megoldások között létezik egy igen népszerű alternatíva, mely tökéletes egy kisebb, vagy épp induló webshop számára. De mikor válik szükségessé egy bővített, extra funkciókkal kecsegtető csomag? Kinek éri meg a beruházás? Az alábbiakban ezekről írunk!
A fejlődés útvesztőjében
A hosztolt e-kereskedelmi opciók között egyre közkedveltebb az úgynevezett basic csomag, de vajon mennyivel tud többet a Shopify nagyágyújaként ismert Shopify Plus változat? Mielőtt a bővülés kérdéskörét tovább bontjuk, érdemes egy kicsit a kezdésről is szót ejteni.
Mindazoknak, akik profikra bíznák az indulást, ideális megoldást kínál a 7Blog Shopify webshop készítés szolgáltatása, mellyel csökkenthető az induláskor fennálló stressz-szint, és elkerülhetők az apró bakik, melyeket laikusként észre sem vennénk.
A biznisz első időszaka javarészt az ügyfélszerzésről szokott szólni, persze emellé nem árt egy működőképes webshop. Amint stabilnak mondható egy vállalkozás, egyre több igény merül fel, ezen a ponton már többcsatornás integrációk, konverzió optimalizálás, vevői engagement növelése, logisztikai nehézségek kezelése is központi kérdéssé válik.
A “dobozos” megoldások ez esetben már kevésnek bizonyulnak. A vállalkozók előtt ilyenkor két út kínálkozik, az egyedi fejlesztésekre való végtelen várakozás, vagy a Shopify plus csomag.
A bővülés és a fejlődés komoly dilemma elé állítja a haladás útjára lépő cégvezetőket.
A Shopify Plus előnyei
A normál csomaghoz képest jóval többet tud, vagyis benne van minden, ami a nagyobb volumenű értékesítéssel bíró bizniszekhez, illetve a több országban működő e-commerce vállalkozásokhoz elengedhetetlen és szükséges.
Kiemelendő a Shopify gyorsasága, az alapból optimalizált SEO, a többnyelvű felület, felhasználóbarát kezelés, dekoratív design, és sok-sok téma. Nem szabad megfeledkeznünk a testreszabás lehetőségéről sem, az applikációkkal tulajdonképpen teljes mértékben személyre szabhatjuk, a határ a csillagos ég.
A Plus csomag néhány olyan funkciót is biztosít, mely a nagy volumenű webshopok esetében valóban óriási pluszt jelent. Ilyen például a checkout oldal testreszabása, mely normál verzióban nem elérhető. A checkout oldalak egyedi optimalizálása első hallásra apróságnak tűnhet, de több száz milliós bevételnél néhány százalék évi tíz, vagy akár húsz milliós pluszt jelenthet. Ráadásul nem is költöttünk többet hirdetésre.
További előnye, hogy egy webshop helyett kilenc is megoldható, vagyis klónozható és testreszabható más országra, számlázóra, devizára. Kilenc webshop építhető ki extra költség nélkül, a Plus csomag révén.
Ennyi előny nem volt elég? Vegyük hozzá az olcsóbb tranzakciós költségeket, a Script editor hozzáférést, és a dedikált belső embert, a Success manager-t.
Kinek éri meg a Plus csomag?
Nagy volumenű értékesítésnél, és külföldi piacralépés során az extra feladatok hatékony kezeléséhez mindenképpen ajánlott. Szintén megfontolandó B2B partnerhálózat kiskerrel egyidejű kiszolgálása esetében.