Mi Abonyunk - Zaklatnak, és nagyon elegem van már
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8087, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2013.07.16. 12:16

Milyen remek, hogy végre van vezetékes telefonunk! Gondoltam magamban, hiszen ezen ingyen beszélek a szintén vezetékes számok tulajdonosaival. Opcióban, grátisz kaptam ezt a lehetőséget a szolgáltatómtól, miután 20 éves mobil számom mellé vettem internetet, valamint kábel TV-t is. Boldogságom határtalan, mert megajándékoztak még egy mobil stick-el is és ezen kívül annyira elégedett vagyok, hogy azt el sem mondhatom, mert a számlám még így is kevesebb lett, mintha csak mobil telefonom lenne…. Ez maga a csoda, gondoltam magamban, ám az örömömbe egyre több ürüm vegyül. Már reggel nyolc előtt megkezdődik a vezetékes telefonunk csörgése és általában egy női hang jelentkezik be, mindig más és más.

Azt még kibírom, amikor valami no name alapítványnak akarnak tőlem pénzt bekaszálni, megszoktam már. Viszont az új divathóbort egy „ apjafa@a „ Kft-től jövő hívás, melyben nem túl kedvesen kérdezik tőlem, hogy szokott-e nekem vagy családtagomnak vagy ismerősömnek fájni a dereka, keze, lába vagy bármi mása. Na, elég. Ilyenkor csak annyit kérdezek: Mondja már meg nekem, hogy ehhez magának mi köze van? Erre agresszívvá válik az illető a vonal másik oldalán, és majdnem elküld a p-ba. Ma csak rám vágta a nő a telefont, miután közölte, hogy ő csak segíteni próbál. Aha. Nekem? Igen, elárulom, ülőmunkát végzek, szokott nekem fájni ez meg az. Ilyenkor nagyon jót tesz egy kis mozgás, masszírozás, miegyebek. De ehhez, a telefonálóknak semmi közük nincsen. Ha még egyszer felhívnak, meg fogom jegyezni a cég nevét, és bejelentést teszek a rendőrségen, zaklatás miatt. Ugyanis naponta kétszer szórakoznak velem. ELÉG volt!

LŐVE
 Ha más is így járt, kérem szóljon nekem: szerkesztőseg@miabonyunk.hu vagy hívjon 30/9-670-313

Citrom-díj:
 2 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Finn módszerrel ellenőriztek Abonyban

Botrányos állapotok a társasházban, a Rossmann felett

Abonyban maradnak a szigorú szabályok

Sírgyalázó módon lopják a temetőben a virágokat!

Tovább vergődhetünk az útépítés miatt: Fél évet csúszik a 4-es Abony- Cegléd szakaszának megépítése

Ez egy dzsungel! Elhanyagolt ingatlan Abonyban!

Keressük, hogy ki volt az, aki a saját szemetét más elé tette le

Idős olvasóink és a Posta.....

Valós probléma Abonyban: Küzdenek védőnőink a tetvek ellen

Elvágták a lakókat Abonytól! Ez tűrhetetlen! Csorbulnak az útépítés miatt alkotmányos jogaik?

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
Igaza van

ellike51 -

2013.07.17. 17:02:10

szerintem a Kedves Olvasónak, de a szolgáltatót nem szabad figyelmen kívül hagyni!

 

Akkor, amikor előfizetői lettünk a cégnek, az adatkezeléssel kapcsolatosan is kellett nyilatkoznunk. Ha pedig nyilvánosak adataink nincs csodálkoznivalónk az ilyen zaklatásnak tűnő megkeresésen.

 

A válasz első sorával is egyetértek: Nem tudom feljelenteni a szolgáltatót, hiszen nincsen miért.


Kerestek már meg engem is... jóízűen elbeszélgettünk... a végén már a gyerekekről meg az időjárásról is. Kértem tanácsot erre-arra... jó tíz perc után azért átlátott a szitán, hogy fölösleges beszéltetnem, mert csak a cég telefonszámlája szaporodik.

Aki pedig elhajtja, azt biztos hogy nem fogják többé hívni (engem sem hívtak, pedig csak nem voltam vevő). 

 

zaklatás, levélváltás

veroniq -

2013.07.17. 10:53:17

Olvasónk:

Ezzel a cikkel kapcsolatban szeretnék szólni.Nem a cégek tehetnek arról,hogy napi kétszer,háromszor felhívnak egy embert.Ők egy adatbázisból telefonálnak ami automatikusan hívogatja a számokat.Nekik ez a munkájuk és ha kicsit felkapják a vizet az azért van mert van néhány ember aki elküldi őket a jó édes k*rva anyjukba,meg minden más hova....Ők is emberek,rosszul esik nekik.Ezért nem a céget kell feljelenteni,hanem a szolgáltatót aki kiadta a Nevet,Telefonszámot és a Lakcímet..Ennyit szerettem volna mondani.
Köszönöm,egy megértő ember..

Válaszom:
Nem tudom feljelenteni a szolgáltatót, hiszen nincsen miért. A telefonszámom céges és nyilvános. Eddig nem voltak gondjaim. A mobil számom is 20 éve nyilvános, mégsem zaklatnak. Nagyon érdekes, a cikk megjelenése óta SENKI nem hívott fel azzal, hogy vannak-e ízületi problémáim. Pedig már vártam. A munkatársakat nagyon sajnálom, nem tehetnek róla, de mikor agresszívvá válnak, amikor én csak annyit kérdezek: Árulja el nekem, hogy ehhez Önöknek mi közük van? És normális, kedves hangnemben teszem meg mindezt..... És meg sem próbálnak meggyőzni, hanem hisztizni kezdenek a vonal végén, akkor válik gyanússá ez az egész. Azt is megkockáztatom, hogy engedélyek hiányában hívogatnak és kíváncsi lennék, hogy az " alkalmazottak " be vannak-e jelentve. Remélem töröltek engem arról a listáról, mely automatikusan hívogatott. Értem, hogy hogy történhet meg mindez. Én is megértő EMBER vagyok, nem a munkatársak, hanem a cég ellen teszek feljelentést, ha még egyszer hívnak. De szerintem nem fognak már.... Milyen érdekes! Nagyon köszönöm, hogy leírta a véleményét és megtisztelt bizalmával: Lőrinczy Veronika főszerkesztő


Szavazás
Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 8-as választókerületben?
   
 Tóthné Somodi Ildikó VFE 
 Dr. Egedy Zsolt Mihály Független 
 Sáfránné Baranyi Beatrix Fidesz- KDNP 
   
Eredmény
Programok

A sarokkanapé, a kis lakások megmentője

Azok, akik kis lakásban élnek, pontosan tudják, hogy minden egyes ...

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok