veroniq - 2013.08.06. 22:46
Kommentek
ellike51 - 6
2013.08.07. 01:21:09
nyugatról átvett egy részével minap az abonyi Tescoban is találkoztam. Kezdetektől ellene voltam, hát már Abonyban is találkoztam ezzel az önkiszolgálósdival. Akinek egy-két cucc van, annak biztos oké.
Messze kerülje el akinek jótállásos holmija van, vagy aki olyan értékesebb olyan dolgot vesz amiben lehet még külön érzékelő is!
A múlt héten egy ceglédi sima Tesco vásárláskor (mindigtv dekóder garancia) a garancia pecsét után nekem simán bejelzett, visszahívott a rendész. Mondom itt voltam maga előtt és adta a kezembe a cuccot, de mondja menjek vissza ő csak a dolgát végzi és értsem már meg.... nagyon sajnálja.
Véleményem, bár kissé elkerüli a témát:
Sz..ja már össze magát az ilyen üzletlánc! (dolgozóikat pedig csak sajnálni tudom)
ellike51 - 3
2013.08.06. 23:52:18
egyenlőre még kisérleti stádiumban van és az illetékesek mielőbb - 24 órán belül - igyekeznek eljutni minden meghibásodott készülékhez, melynek meghibásodása azonnal jelentkezik a "központban".
Lehet, hogy 20 évvel Svájc után hamarosan eljutunk az önkiszolgálós kalauz nélküli vonatokhoz ahová csak érvényes menetjeggyel lehet felszállni? Legyen az elektronikus vagy papír menetjegy?
A komfort, tisztaság és menetrendszerűség még messze nem svájci, a tarifák pedig már megközelítők!
koma - 1
2013.08.06. 23:15:35
sokáig jó lenne az automata, vagyis automaták. Az egyik sajna máris bedöglött. Feltételezem nem magától hibásodott meg.
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények