Mondhatni, névtelenek ezek, de mindig van ismeretlen, álneves küldőjük. A kedvencem, mikor valami remek pénisznövelő szert ajánlanak, vagy olyan potencianövelő szert, melytől három napig áll. Aztán persze vannak a mellnagyobbító műtétek, a kuponok, az akciós hitelek, a mindenféle hitelkiváltó csomagok, az élmények a zuhanyzásban, a nemi életemet jobbra fordító mindenféle praktikái. Milyen szerencsés vagyok én… Gondolom magamban.
Egyikre sincs szükségem, úgyhogy viharos gyorsasággal törlöm őket. Szerényen jegyzem meg, ez mind- mind a szerkesztőségi postaládába, céges helyre érkezik. Most még nevetgélek rajtuk, de naponta tíz számra kapom már őket. Ez már tényleg zaklatás. Hát ön milyen leveleket kap?
LŐVE
Egyébként pedig mindez tiltott....
Mutatom:
Új szabályok vonatkoznak az e-mailben küldött reklámokra: a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 2008. szeptember 1-én lépett hatályba.
Reklámot tartalmazó e-mailt csak akkor küldhetünk, ha a fogadó fél előre beleegyezett. Erről az a páva jut az eszembe, amelyről azt mondta a gazdája: ad egy érdekes hangot, mielőtt hangot ad. Mert rögtön felmerül a kérdés: nem reklám-e már a beleegyezést kérő e-mailünk is? Azt szabad küldeni? Nos igen: az ilyen e-mailnek muszáj tartalmaznia a vállalkozásunk nevét és megjelölését, de az nem számít hirdetésnek egyéb reklám pedig nem lehet benne, mert akkor az már spam.
Folytatás IDE kattintva olvasható