veroniq - 2014.01.13. 18:41
Kommentek
szundi - 7
2014.01.14. 19:01:24
Várom a pénzemet december óta,de semmi! Végig játszottam a szokásos menüt,pénz bedob és várok......és várok! Se jegy se pénz! A vonaton vehettem újabb jegyet,közben pedig hívom a MÁV számát (ami nem igyenes) Kb.10 perc múlva sikerül beszélnem az ügyintézővel,aki közli velem,hogy nem én vagyok ma az első aki reklamál (reggel 6.30-kor) Kivizsgálják az esetet,és ha jogos a reklamációm visszaküldik a pénzt! Közben az ügyintéző megkérdezi még,hogy nem jelzett az automata meghibásodást? Hát nem,mert akkor nem szórakozok ezzel a vacakkal megveszem a kallernál a jegyet!!!! Minden sorstársamnak javaslom,hogy írjon az eszrevetel@mav-start.hu címre mert akkor talán történik valami! Nem lehet várni csak a sült galambot,hogy majd lesz valami,közben csendben mérgelődünk! Jó lenne,ha végre városunk vezetése is tenne valamit az ügyben,bár őket ez valószínűleg nem nagyon izgatná,hiszen nekik nem kell ingázni,sorban állni és bosszankodni!
Szép estét!
babóca - 1
2014.01.14. 18:50:34
Ma levelet kaptam a MÁV-tól.Elnézést kértek amiért a gép nem adta vissza a pénzemet..Megkaptam az automatában lévő pénzem értékét utazási utalvány formájában.Köszönöm szépen.
ellike51 - 3
2014.01.14. 14:37:53
megérdemelne, de mást mutatnak a kilátások. Egyszerűbbnek tűnik telenyomni a vonal állomásait és megállóhelyeit ezekkel az automatákkal, mint meghagyni az állomási pénztárosokat.
Az ősszel kihelyezett automaták kezeléséhez segítséget december végéig adtak a még ott maradt "pénztári ügyelet" dolgozói (akik már jegyet sem árusíthattak). Január 1-től pedig már "élesben" hol működik, hol nem az automata... (szenvedtem már én is ott).
Ami tény: az automaták állandó központi ellenőrzésben vannak, bármelyik meghibásodását azonnal jelzi a központnak. Onnan értesülnek a vonal jegyvizsgálói is az automaták meghibásodásáról, így a kalauzok pótdímentesen kötelesek kiadni a menetjegyeket a vonaton. Nagyobb baj akkor történik, ha csak az egyik automata hibásodik meg, így mindenki az egyetlen üzemképesre kell, hogy várjon. A kalauztól sajnos ilyenkor pótdíjmentesen senki nem vásárolhat jegyet! (azt mondaná, lehet elővételben is vennni?)
A városvezetéstől megoldást várni szerintem teljesen fölösleges, nem hiszem, hogy tudnának segíteni.
babóca - 9
2014.01.14. 07:48:21
2013.decemberben kétszer okozott bosszúságot a jegykiadó automata.Először vártam a jegyemre,hogy kiadja.A jegy nem jött.Már bemondta a hangosbemondó,hogy jön a vonat.Ott hagytam az automatát a jegyemmel együtt.Szerencsémre az utosó utasnál,aki még bent volt ,az automata meggondolta magát és kiadta a jegyemet.Az útitársam kihozta utánam.Eltelt a jegyvásárástól 20 perc.Második esetben nem voltam ilyen szerencsés.Jegyvásárlás közben elromlott a gép.Kiírta,hogy visszaadja a pénzemet,de nem adta.A vonaton természetesen jegyet kellett vennem.Reklamáltam a MÁV-nál,de 3 hét óta sem egy email,sem a pénz nem érkezett.Egy "elnézést kérünk" sem. A pénztár visszaállítását én is kérem.
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények