veroniq - 2014.10.27. 08:46
Kommentek
P.M. - 1
2014.10.30. 23:09:19
Sajnos a szükséglet ritkán azonos a lehetőséggel. Ugyan így van ez a saját háztartásunkban is. Fenti út javításra szánt összeg, az elvárható műszaki tartalommal, legfeljebb a Törteli út és a Wesselényi út közötti szakaszt takarta volna be, és akkor hogyan jutunk el a Kécskei útig. A város költségvetése mindenki számára elérhető, abból sok minden kiderül. Ha gépjárműadót utak javítására lehetne fordítani, az iparűzési adót joggal várhatnák az adónem befizetők, hogy a vállalkozásuk fejlesztésére fordítsa az önkormányzat. Ne felejtsük el, hogy a Mátyás király utat többségében az átutazó forgalom használja, többszörösen túlterhelten. Arra is emlékezünk, hogy az Abony-Kocsér közötti út felújításhoz szükséges anyagot mind a fenti úton szállították, valóban negyven tonna súllyal. (12t súlykorlátozás mellett.) Azt sem árt tudni, hogy támogatási forrásból egyetlen fillér nem ált rendelkezésre. Egyébként most volt az a lehetőség, amikor a „Jani házhoz megy” mármint a képviselőjelölt urak és hölgyek, akiknek hasonló témákban hiteles választ kellet volna adni. Pestiesen mondva, nem minden úgy van, ahogy Móricka elképzeli. Tegyenek kérdéseket feléjük, mert azt ígérték, hogy csakis Ön számít. Odáig még az X-et oda nem húzza. Tisztelet a kivételnek.
fico - 2
2014.10.28. 19:56:49
Kedves P.M.!
Nem értem a kritikáját, ön is írja megfelel a kétszázezer forintos autó mert nincs húsz millája,ha nincs nem vesz. Fölöslegesen kidobni milliókat olyan utakra ami három éven belül tönkremegy, szerintem a józan paraszti észt kellene használni kevesebb jobb tartós utat kellene megcsinálni, jó alappal együtt, nem sok technikás utat ami nem lesz tartós.és egyszer úgy is meg kell csinálni normálisan. Tehát kezdődik előröl minden egy utat hányszor kell megcsinálni pl Mátyás kir. út nem lett volna jobb,és olcsóbb ha egyszer normélisan megcsinálják?
Ezért jár sok gyerek még ma is sáros utakon mert egy utat többször csinálnak héhányat egyszer sem.
Sokan sáros kátyús úton közlekednek pedig fizetik a gépjármű súlyadót! ( Ezeket az összegeket is az utakra kellene fordítani, nem?)
P.M. - 2
2014.10.27. 20:23:41
A kérdésekkel tessenek keresni az újonnan választott képviselőiket. Szakmai jellegű kérdésekre a műszakivezető kimerítő választ tud adni. Például: levonult már a kivitelező? Még a TOY-TOY-t is ott látom. Hát nem borzasztó? Most volt lehetőség kiokítani a képviselő aspiránsokat, hármasával jártak kampányolni. Legalább egy biztos tudott volna érdemi választ adni. Én örülök a kétszázezer forinros kisautómnak is, bár jobban tetszene a husz millás Merci. Mitgondol fico miértnem az tetszik?
fico - 9
2014.10.27. 17:23:20
Miért azokat az utcákat csinálják meg melegaszvaltozással ami már egyszer meg volt csinálva?
Miért nem lehet egy utcát normális minőségben átvenni lásd Mátyás Király út ki volt annakidelyén a műszaki átvevő, és hogyan vette át ha az útnak nincs útalapja? Mikor tanulják meg a testületi képviselők,hogy a mennyiség ne menjen a minőség rovására.
A technológiai utakról csak annyit,hogy az emulziós zúzott kavics út zárása sosem lessz olyan minőségű mint a meleg aszfalté, lásd Árpád utca technológiával készült( mart aszfaltat) egy év után kátyúsodott.
TATU - 4
2014.10.27. 09:27:00
Tegnapi nap bemutatta,hogy a települések EU-támogatást nyertek közútjaik javítására,nem kátyúzásra,hanem a teljes út búrkolat kicserélésére.Egyes település végre is hajtotta nagyon szépen rendbe tették úthálózataikat,vajon a mi térségünk is ezen pénzforrásból gazdálkodik.Vagy netán másra is kell ebből a pénzből és csak tűzóltást hajtanak végre.
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények