Az alábbiakban Olvasónk levelét osztom meg Önökkel teljes terjedelmében. Elmondása szerint a vásárláskor NEM kapott számlát, és a megvásárolt karfiol hasznos súlya még a fele sem volt annak, amit fizetett. Kérem, az érintett vállakozást, ha a történet nem igaz, akkor cáfolja meg azt, vagy mondja el, hogy ez hogyan történhetett meg. Szívesen közzéteszem! Íme, Olvasónk írja:
Kedves Veronika!
Meg kell, hogy osszam veled mai napi tapasztalatomat és belátásodra bízom, hogy mit kezdesz vele.
Történt, hogy vasárnapi ebédfőzés közben, 11 órakor szembesültem vele, hogy sajnos a karfiolom megnyamvadt a kamrába, így azt a levesbe semmiképpen sem tehetem. Mit tesz ilyenkor az ember hirtelen? Otthagyva a félig főtt levest -régi reflex szerint- „beszalad” karfiolért. Igen ám, de sem zöldségesnél, sem a nyitva tartó boltban már nem volt. Gondoltam megnézem az „új zöldségesnél" is, nem volt rossz tapasztalatom, finom dinnyét vettem ott többször is, jó kiszolgálással. Hátha van. Na volt is karfiol, nagyon megörültem. Kicsit sokalltam ugyan rajta a zöldet, de aztán maga az eladó is vett le belőle mérés előtt. A lemérés után is még ismét vetettem le a zöldből és kvázi borravalóként otthagytam, mert ugyebár én azt is kifizettem. Aztán siettem, mert hát ugye a vasárnapi ebéd. Otthon ért az igazi hidegzuhany. Akkora torzsát és erős alsó leveleket hagyott rajta, hogy a 92 dkg-osnak vásárolt, kifizetett karfiolom csak 38 (!) dekás maradt. Nagyon fölmérgesített, hiszen mint gyakorló háziasszonyok mindig is belekalkuláljuk az eldobandó részeket, hiszen az árú sem őrzi frissességét csupaszon, de hogy egy bevezetésen igyekvő zöldséges megengedjen magának egy ekkora lehúzást! Ennyire el van tévedve?
Bizonyára nincs vele tisztában, hogy itt nem csak arról van szó, hogy szándékosan duplán fizettet ki egy árút. Elfelejti, hogy így elveszíti a vevőjét. Meg azokat is, akiknek elmesélem a tapasztalatomat. Mindenesetre üzenem a többieknek okulásul, elővigyázatosabban, figyelmesebben vásároljanak, ne járjanak úgy mint én.
Az eladótól meg csak annyit kérdeznék: mondják meg őszintén, megéri ez Önöknek? Így szerezni profitot? (Arról meg ne is beszéljünk, hogy számla az persze nem volt, de én vagyok a hibás, ragaszkodnom kellett volna hozzá!)
Köszönöm, hogy elolvastad.
Olvasóink véleménye a facebook-on minderről:
Évi Mucsiné Rendesen!
Ili Korbélyné Már bocsi, de ezt a zöldségesnél is simán látni lehetett volna olyan szembetűnő lehetett! Ettől függetlenül valóban nem etikus magatartás az eladó részéről!
Csányi Gábor Ez a tipikus otthon fröcsögök arc és név nélkül.. Látta ott is hogy mennyi van rajta, meg mikor az eladó lemérte, és átadta neki kifizetés után akkor is.. miért nem szólt akkor helyben?
Istvánné Sulyok Ez az! Nálunk a piacon a férjem vásárol Férfi létére sem vett még sosem hitvány árut! Ha meg számla problémája van valakinek, azt kérje ha nem kap automatice!!
István Mucsi Szerintem az eladó tényleg sok levelet hagyott a karfiolon! DE az nem lehetséges h.a Kedves vevő megkérte h. menjen el főzze meg a karf.levest,a levelet pedig adja oda a nyusziknak?
László Magyar Látta mit vásárolt miért vette meg? Miért nem az eladónál reklomált mikor megvette?
Erika Benke Hát persze.....szegény még számlát sem kapott....A nagy sietésben honnan tudja, hogy nem kapott?? Ha azt sem nézte meg rendesen, amit vett......ez már csak olyan ,,mégdrámaibblegyek,, butaság!