Kedves barátnőm és családja hűséges típus, mintegy 10 éve ügyfele a UPC-nek. Szereti is ezt a szolgáltatót, azaz pontosabban szerette, mindaddig míg el nem következett az olimpiai közvetítések időszaka. HD TV csatornára fizetett elő, augusztus 2 óta ketyeg az előfizetése, ám azóta sem szerelték be a dekódert otthonukba. Így aztán pénzükért NEM nézhetik az Olimpiát HD minőségben. Az alábbiakban bemásolom a történetet, levelezés formájában, és a cikkem linkjét megküldöm a UPC sajtósának, kíváncsian várva válaszukat, no és persze azt, hogy történik-e valami. Szeretnék minden tmegtenni annak érdekében, hogy az ügyfél, kedves barátnőm és családja legkésőbb a jövő héten már HD minőségben nézhesse a magyarok szereplését.
Leveléből kiderül, hogy nem egyedi, hanem tömeges problémáról van szó, mert ceglédiek tucatjai várják azokat a bizonyos dekódereket....
Edit írja:
Azért fordulok itt is Önökhöz, mert a weboldalon keresztül benyújtott panaszomat, amit hétfőn küldtem el válaszra sem méltatták. Akkor és most is azért írtam, mert augusztus 2-án előfizettem Önöknél Plusz HD Tv csatornára, azóta ketyeg az előfizetési díjam, de helyi (ceglédi) Upc kereskedőnél a mai napig nincs hd csatorna vételére alkalmas dekóder. Elmondta az eladó, hogy Önök nem küldenek nekik, pedig már több tucat ceglédi ügyfél várja a hd csatornak vételére alkalmas dekódereket. Azért fizettem én elő a HD csatornákra, mert az olimpiai közvetítétseket mert ebben a minőségben szeretném nézni. Úgy gondolom, hogy Önök elég nagy cég ahhoz, hogy ezt megengedhessék maguknak.
Elég bosszantó, hogy nincs dekóder és még a panaszlevére sem válaszolnak. Nem ezt szoktuk meg Önöktől pedig már lassan 10 éve az ügyfelük vagyok.
UPC kiábrándító válasza következik:
Kedves ----- Edit! A megrendelese rendszerunkben lathato es tovabbitasra kerult, a forgalmazoi ponttal kell egyeztetnie, hogy idopontot tudjanak adni a cserere. Udvozlettel, UPC Direct
Szóval mutogatnak egymásnak, de dekóder az nincs... Edit a felettes szervnél tesz panaszt....
Lőrinczy Veronika