Olvasónk írja: A hulladékkezelési díjat csoportos befizetéssel teljesítő sorstársaim figyelmét szeretném felhívni, egy meglévő problémára, mindenki nézzen utána a banki teljesítéseinek.
Botrányos, és felháborító a Nemzeti Hulladékggazdálkodó Szervezet ( NHKV és NHSZ, mind a kettő "Nemzeti" )ügyintézése.
Nem elég, hogy hónapokig nem küldték ki a számlákat, majd az év végén ránk zúdították a számlák rendezését. Most kiderült, hogy a pénzintézeteken keresztüli csoportos beszedés estében is tovább szívatják az ügyfeleket. Mivel észleltem, hogy bankom nem tudta lekönyvelni a beérkezett hulladékkezelési számlát, tájékoztatást kértem a szolgáltatótól.
Két hét eltelte után szíveskedtek is az alábbi válaszlevelet megküldeni, amiből kiderült hogy teljes káosz uralkodik a szervezetek között. Ezek szerint erről tudomásuk volt, de egyik felhatalmazott szolgáltató sem volt hajlandó értesíteni az ügyfeleket, hogy gond lehet a számlázással. Gondolom, - mint ahogy az NHSZ Szolnoknál bevált gyakorlat -, majd egy év múlva valakinek eszébe jutott volna a teljesítések ellenőrzése, és késedelmi kamat felszámolásával korrigálnák saját hibájukat.
Felháborító a válaszlevél második része is, amiben közlik, hogy nincs módjukban újra kiküldeni számlát. Ezek szerint a megvezetett ügyél vegyen ki egy nap szabadságot, utazzon be a regionális központba ( esetünkben Szolnokra), sorakozzon, várakozzon az ügyfélszolgálaton, majd a megkapott csekkel menjen el a Magyar Posta fiókjába, ahol a csekkbefizetők hosszú sorába beállva - mivel itt is korszerűsítés címszóval azóta, duplájára emelkedett a csekk kezelés ideje -, van ideje elgondolkozni, hogy " Az ország a hulladékkezelésben, és a postai szolgáltatásban is Jobban Teljesít ". ( "Készült Magyarország Kormánya megbízásából")