Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2018. november 29. (csütörtök) napján 10:00 – 14:00 óráig, Abony Művelődési Ház udvarán (2740 Abony, Kálvin u. 1.) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás dátuma és időtartama a kedvezőtlen időjárásra tekintettel változhat!
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
útlevél ügyintézés;
vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
járművek forgalomból történő kivonása;
jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
adatletiltási kérelmek átvétele;
egyéni vállalkozói ügyek intézése;
ügyfélkapu regisztráció;
Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.