Fél évvel csúszik a Cegléd és Abony közötti szakaszának a befejezése.
Ki kell váltani az OVIT Szolnok és Cegléd közötti 22 kilovoltos távvezetékét, ez okozza a csúszást - írja a napi.hu az uniós közbeszerzési közlönyben megjelent szerződésmódosítás alapján.
A szerződés módosítását az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
Az M4-es gyorsforgalmi út 73. kilométerétől induló 17,6 kilométeres szakasz építését a Duna Aszfalt Kft. nyerte el, a becsült 23,5 milliárd forint helyett 26,3 milliárd forintért. Vele 2017. december 20-án kötött szerződést a NIF. Az építésre 24 hónap állt a nyertes rendelkezésére, amely múlt év december 20-án lejárt. Ez a határidő módosult ez év június 30-ra.
Az indoklás szerint az OVIT Szolnok és Cegléd közötti 22 kilovoltos távvezetékének a kiváltása húzódik, emiatt csúszik az útépítés is.
Részletek IDE kattintva
Nyitókép: MTI/Mészáros János