Tudjuk, már eleve a kérdést sem érdemes feltenni, hiszen tanulni mindig jó dolog, fejlődni mindig kell, és csak úgy haladhatunk előre az életünkben, ha napról napra egyre jobbak vagyunk, egyre többet tudunk. Igaz ez természetesen az üzleti életben is, sőt, talán ott van igazán jelentősége.
Vegyük csak példának okáért a Google Ads-et, vagyis a Google-ben való hirdetés lehetőségét. Szinte minden cégnek van egy erre elkülönített kerete, amelyet arra szán, hogy fizetett hirdetésben elérje azokat, akik az általa is forgalmazott termékre vagy nyújtott szolgáltatásra keresnek rá. Ugyanakkor közel sem mindegy, hogy az adott keretből mi hozható ki. Mai írásunkban erre próbálunk meg rávilágítani.
Vaktában lövöldözöl?
Ha úgy érzed, hogy semmi értelme az egésznek, ha megőrjítenek a számok, és gőzöd sincs, hogyan lehetne ebből többet kihozni, akkor a Klikkmarketing Google Ads hirdetéskezelési szolgáltatása lesz a megoldás számodra.
Bár nagyszerű hír, hogy csak a kattintásokért kell fizetni, azért közel nem mindegy, hogy azok a kattintások milyen minőségűek: eltévedtek csak a látogatók, vagy esetleg konverziót is remélhetsz tőlük.
Könnyen esik csapdába az ember, és megesik, hogy hónapokon keresztül felesleges költekezésekbe bonyolódik, majd nyugtázza, hogy ez a platform nem neki való, és kirúg maga alól egy olyan lábat, ami pedig a cége stabilitását alapozhatná meg.
Inkább tanulj meg célozni!
Ezt a kérdéskört kétféleképpen lehet megoldani: vagy kiszervezed a hirdetéskezelést, és nem mélyedsz el benne, vagy kiszervezed, esetleg házon belül tartod, de veszed a fáradságot, és megtanulod, hogy mi fán terem a Google Ads.
Ehhez szerencsére számtalan online és offline anyag is a rendelkezésedre áll, így neked kell eldönteni, hogy szeretnél-e az íróasztalod mellől virtuális osztályteremben tanulni, esetleg jobban preferálod a kiscsoportos, személyes oktatási formát.
Sőt, ha folyékonyan megy az angol, akkor akár a Google saját oktatóanyagain is átrághatod magad, vagy akár a Udemy kurzusai közül is kedvedre válogathatsz.
Mindenképpen megéri a befektetés, akár marketinges, akár cégvezető vagy, hiszen nem kevés pénz múlik a tudásodon – vagy annak hiányán.
Válassz okosan!
Fentebb a lehetséges kurzusokat soroltuk fel, de arról sem szabad megfeledkezni, hogy a Google Ads mint téma igen szerteágazó, így akár specifikus területeken is fejlesztheted magad, sőt, akár választhatsz kezdő vagy haladó szintű tanfolyamok és tananyagok közül is.
Amennyiben megvan benned a hajlandóság, és képes vagy tanulni, alázattal állsz a szakmádhoz, valamint a Google Ads-hez mint lehetőséghez is, akkor mindenképpen jönni fognak az eredmények, amelyek egyértelműen számszerűsíthetőek lesznek. Ne habozz hát, ha úgy érzed, nem tökéletes még a rendszered, akkor tégy azért, hogy mihamarabb azzá váljon!