Az esküvő megszervezése mindig számtalan feladattal jár. A menyasszony és a vőlegény rengeteg elintéznivalója a menyegző közeledtével jellemzően egyre csak sokasodik. Ebben a cikkünkben adunk néhány tippet, hogyan teheted egyszerűbbé és hatékonyabbá a szervezést anélkül, hogy folyamatosan azon kellene agyalnod, biztosan mindent elintéztetek-e.
Ha szeretnéd megkönnyíteni magatok számára a nagy nap előkészületeit, érdemes megbízni egy olyan céget, aki a lehető legtöbb szolgáltatást együttesen tudja nektek nyújtani. Teljeskörű esküvői dekoráció kivitelezésére a weddingbox tökéletes választás, mert precíz, csodálatos és kiemelkedően minőségi végeredményt kaptok.
Ami lehet, egy kézben összpontosuljon!
Ha épp a saját esküvőd tervezésével és szervezésével foglalkozol, sokszor érezheted azt, hogy valamiről megfeledkeztél, és időnként nem tudod, hol áll a fejed. Másik gyakori probléma, hogy minél többen segítenek a szervezésben, annál hamarabb lesz úrrá a káosz.
Érdemes a feladatokat olyan külső cégre vagy cégekre bízni, akik a lehető legtöbb mindent képesek egy kézben tartani, hogy ne kelljen ezerfelé figyelnetek, és folyamatosan egyeztetnetek a szolgáltatókkal.
A dekoráció alapvetően meghatározza az esküvő stílusát és hangulatát, ezért érdemes profira bízni. A weddingbox oldalát érdemes meglátogatni és pontosan informálódni a szolgáltatásokról, mert igen kedvező árakon találtok olyan lehetőségeket, amelyek nagyban megkönnyítik az esküvőtök tervezését, szervezését és lebonyolítását.
Rend a lelke mindennek
A tervezés során legelső lépésként mindent írjatok össze a lehető legpontosabban. Milyen stílusú menyegzőt szeretnétek, hol legyen a helyszín, mi legyen a menü, kiket szeretnétek meghívni. Hány meghívóra lesz szükségetek, milyen ülésrendet akartok kialakítani, kik legyenek a koszorúslányok, milyen hangulatú esküvőt szeretnétek.
Ha minden információ megvan, akkor állítsatok fel prioritásokat. A helyszín, a dekoráció, a menü és a vendéglista jellemzően azok közé tartozik, amelyeket érdemes jó előre lefixálni. Törekedjetek arra, hogy semmit ne hagyjatok az utolsó pillanatra, és mindent közösen beszéljetek át!
Költségek átgondolása
Tisztázzátok le magatokban, milyen költségvetésben gondolkodtok, és ennek megfelelően válasszátok meg a helyszínt, a menüt, de minden más tervezésekor figyeljetek arra, hogy ne szaladjatok túl a meghatározott költségeken.
Érdemes elkülöníteni azt, hogy mire mekkora összeget tudtok szánni maximálisan, így elkerülhetitek azt, hogy fizetéskor kellemetlen meglepetések érjenek. A prioritások alapján az adott tételre szánt összeg átcsoportosítható, így például ha kedvezőbb áron tudtok helyszínt foglalni, akkor az abból megmaradó összeget át tudjátok helyezni a menüre szánt perselybe.
Így garantáltan meg tudjátok valósítani álmaitok esküvőjét. A lényeg a gondos és pontos tervezés, és az, hogy soha semmi ne maradjon az utolsó pillanatra; legyen időtök és lehetőségetek mindent kényelmesen kontrollálni.