veroniq - 2011.05.25. 15:07:37
Kommentek
ellike51 - 1
2011.05.26. 22:55:27
hétköznap reggel felénk 20 percenkénti vonatokat jelent Budapest Keleti pu-ra reggel 8.00 óráig.
Nekünk akkor tűnik gyanúsnak egy vonat kimaradása a reggeli csúcsban, ha dupla annyian várunk a következő vonatra húsz perc elteltével (valami csak jön alapon).
De seherezádé ugye a 70 percet késett vonat előtt ugye eltudott jönni az előző - akár késett - korábbi vonattal is?
Ha másért nem, hát ezért is jó az ütemes menetrend, valami csak jön az ütemezés szerint.
ellike51 - 1
2011.05.26. 22:30:21
találkoztam hasonlóval, érdekes volt, mielőtt még Fauske - és a Sarkkör - előtt áthaladtunk volna külön figyelmeztetett norvég, angol és ? nyelven!!!
Majd a Sarkkörnél külön hosszú kürtszóval - mozdonysíppal - robogott vonatunk és a vonat ablakából kitekintve megláttuk a Glóbusz alakját a hófúvásban április végén.
Négy éve körül már a Szolnok - Újszász - Bp.Keleti vonalon egyes vezérlőkocsikon már üzemeltek - kisérleti jelleggel - GPS-es utastájékoztatók a mozdonyvezetők utastájékoztatási lehetőségei mellett - de egy ideig csend honolt. Ki fizet ezért kinek, kinek tartozik a munkaköri leírásába, de nem merülök bele. Annyira szétdarabolták már a MÁVot amennyire csak lehet. Szinte minden ténykedés külön cég, de egyiksem veszteségesen dolgozik. Akkor meg sem élne.
Minél távolabbra utazom vonaton, annál tökéletesebben működik. Két éve a spanyolországi Caminós utazásom alatt szerzett vonatos élményeim beszámolói külön oldalakat igényelnének. A spanyol IC vonatok kocsijainak menyezetén TV, képernyőjén hol jár vonatunk, mennyivel megyünk és mennyi a kinti és belső (klimatikus) hőmérséklet.
Tíz éve pedig az említett norvég vonatozásunk során a kalauz tett fát az x állomás várótermében lévő kandallóba és nézte a postaládába érkező küldeményt is. Vonatunkon tudta melyik állomáson hová, melyik kocsiba szállnak utasok és csak azoktól érte a menetjegyeket, nem kiabálta végig a kocsit: újabb felszállók menetjegyeit kérem ellenőrzésre.
Erről ennyit a többi már megérne egy blogot?
seherezádé - 1
2011.05.25. 18:19:15
A baj csak az, hogy ettől a menetrend nem lesz pontosabb. Már rosszul vagyok mikor nap mint nap azzal kezdik a tájékoztatást, hogy "TÁJÉKOZTATJUK KEDVES UTASAINKAT".. ami már jót nem jelent. Hétfőn 70 percet késett a 16.24-es vonat Pest felől,2 hete vezeték szakadás miatt órákat, a napi 10-15-perc késés már hozzá tartozik az utazáshoz.. Ez soha nem fog rendbe jönni, a kedves utas meg csak bosszankodhat és magyarázkodhat a munkahelyen..
matek - 1
2011.05.25. 15:56:03
Elindul a vonat az állomásról, akkor bemondja hogy melyik állomás következik. Majd megérkezés előtt közvetlen hogy melyik állomás az ahol éppen megáll.
Ez már évek óta így van az esztergomi vonalon. Szerintem nem rossz, no nem neked aki már ismer minden diófát, hanem annak aki ritkán utazik ezen a vonalon, vagy éppen nem hazánkfia.
Süllő - 1
2011.05.25. 15:35:56
Öccccsém, először amikor meghallottam, hogy köszöntenek a marhavagonban, meg milyen tömegközlekedési eszközre szállhatok át pl. Kökin azt hittem "besza-behu"... No de ezt követően lehervadt lassan a vigyorom. Minden megállót többször mondanak be, az előzőről való távozáskor a megérkezés előtt és a megérkezéskor, hozzátéve köztük, hogy vigyázzanak a csomagjaikra, meg zárul Miki mókatára, ja, nem hanem az ajtó stb...
Egy szónak is száz a vége, amíg egy zónázóval, ami minden 1,20-nál nagyobb diófánál megáll folyamatosan rizsázik egyem meg szívit. Én ugyan nem szoktam behunyni, de sokan vannak akik itt tudnának hazáig egy kicsit pihenni. Nyehehe... Nah, most majd nem fognak...
Úgy gondolom nem rossz az ötlet, de itt is érvényesül az igazság: A kevesebb több lett volna...
matek - 1
2011.05.25. 15:21:18
Nem értem a cikkhez mellékelt kép hogy jön ide? Jó poén csak nem tartozik a cikkhez. Főleg hogy a MÁV teljes területén beleértve a vasúti kocsik takarítását is külsős cégek végzik - vagy nem. A MÁVnak annyi köze van hozzá hogy mindezért fizet... nem keveset.
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények