veroniq - 2011.06.08. 21:11:52
Kommentek
ellike51 -
2011.06.09. 19:42:41
a leírtakhoz. Ágyazatrostálás és (vagy) gépi aláverés mint ami az éjszaka volt nem túl gyakori munkavégzés, pályasebesség - függő, nyilván a jobb pályákon évente legalább egyszer elvégzik, (illik, ha van rá keret) nyilván mellékvonalra ritkábban jut el a vasutas berkekben elnevezett "géplánc".
Tehát az útátjáró lezárása ezen ok miatt sem gyakori, évente esetleg 1-2 alkalommal történik.
Azt hiszem a témát alaposaan kiveséztem és megértőleg elfogadjátok hozzászólásomat.
ellike51 -
2011.06.09. 09:34:01
amit említettem, az ágyazat-rendezés, rostálás, gépi aláverés az este 19 óra körül kezdődött az állomás ceglédi végén és egész éjszaka tartott. Az állomás váltóit is mindkét irányban mindkét irányban géppel aláverték. Ezek csak egyetlen napos/éjszakás munkák, erre írtam, hogy nem folyton.
Ez csak egy szerencsétlen egybeesés volt, hogy 17.50-ig felsővezeték javítás miatt előre nem látott ok miatt, este és éjszaka pedig a tervezett gépi aláverés munkái voltak ugyanott.
Az természetesen jogos igény, hogy alkalmas alternatív út, - akár földút is - igénybe vehető legyen a legközelebbi használható útátjáróhoz. Egyes kétszámjegyű útvonalak útátjárói úgy vannak kialakítva, hogy olyan esetben, ha az útátjáró fel van bontva, akkor mellette egy jelzőőrrel fedezhető zúzottköves ideiglenes útátjáró azért használható legyen, Pl: Jászberény hatvani végén a 32-esen.
ketila -
2011.06.09. 09:02:24
Én is jártam arra. A vasúti szerelvényeket fél pályán engedték némi késéssel. Szerencsére nem egymással szembe mint Turán vagy hol.
Egyébként nem tudni miért a zúzott követ tömörítette egy gép (amit régen kézi krampácsolással végeztek) ezért volt felbontva az átjáró.
Thomas -
2011.06.09. 08:51:33
Ellike51 ! Tegnap este 19 óra 45-kor, és utána is, zárva volt az átjáró, teljes szélességében, saját szememmel láttam. Lehet, hogy a felsővezetéket javították, elhiszem Neked, csak akkor nem értem miért szedték fel a sínek közötti trepplemezeket, de lehet , hogy az a felsővezetékjavítás szükséges velejárója, nemtudom ,nem értek hozzá.Minden nap ott járok el min. kétszer és csak józan parasztésszel gondoltam arra, hogy egy szervizút megoldás lehetne.Megoldás erre is, és megoldás a többszöri kábbelopások elleni védekezésre is, mert azt, hogy azon az oldalon, a síneket gépjárművel megközelíteni nem lehet, a bűnözők is tudják!
ellike51 -
2011.06.09. 08:02:35
Nem kötözködés, de mit jelent a miért zárják le folyton?
Nem gondolom, hogy ok nélküli, hiszen az átjáróban történő javítások nem tartanak folyton, erről nem is feltétlenül kap értesítést a területileg illetékes Önkormányzat. A vasútvonalon történő gyomirtásról, annak idejéről és a gyomirtószer hatóanyagairól a terrületileg illetékes Önkormányzatok kapnak értesítést.
Visszatérve az útátjáróra. Csupán egyetlen alkalom lehet, amikor az útátjáró lezárása esetleg tartósabb, amikor a géplánc rostálást végez, ez tényleg nem tízperces "szórakozás". Egyébként minden más javítás az útátjáróban félpályás korlátozás, jelzőőrökkel.
Ha pedig konkrét a szerdai napról van szó, arról biztos nem tudott az Önkormányzat, mert elöre nem látott üzemzavar volt. Tegnap délután a tó felőli vágány - felsővezetéke sérülése miatt - 17.50-ig nem volt használható, annak javítását végezte egy munkagép annak mozgásához bizony esteleg kissé több időre is indokolt volt a soorompó lezárása!
Tehát szó sincs "folyton" lezárásról, ha csak a tegnapról van szó, akkor egyszerű üzemzavar elhárításról beszélhetünk, ami 17.50-kor véget ért.
Csak befejezésként egy gondolat: a sorompó "indolatlan" lezárását a kezelőasztal hangjelzéssel jelzi mindaddig, amíg azt fel nem nyitják. Még éjszaka is.
Thomas -
2011.06.09. 07:09:10
Valamikor, a vasút-rekonstrukció előtt létezett a vasút túloldalán egy földút, ami a három (Törteli úti, Tetétleni úti, Tószegi úti ) sorompót összekötötte, és nevéhez mérten (földút) viszonylag jól járható volt, és amely a sínek áthelyezésével megszűnt. Ennek az útnak visszaállításával megoldható lenne a karbantartások idejére elterelés, anélkül, hoghy 20-30 kilométert kellene kerülni, és esetleg a "nínós" autó is el-el tudna sétálni rajta éjszakánként, nehezítve ezzel az anti-karbantartók munkáját.
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények