A ma délelőtti vihar ugyan nem okozott közvetlenül kárt az épületben, mégis elérhetetlenekké váltak órákra a dolgozók a betegek és a lakosság számára. Legalábbis telefonon. Minderről Dr. Abonyi Viktor, az intézmény vezető munkatársa telefonon számolt be lapunknak és elmondta, hogy ugyan az internet visszajött a sorozatos áramszünetek után, de sem kimenő hívást nem tudtak eszközölni, sem bejövőt nem tudtak fogadni, mert a telefonvonal néma volt.
„ A PR Telecommal van szerződésünk, interneten keresztül jön a telefon is, de én nem értem, hogy miért nincs vonal, amikor már az internet szolgáltatás helyreállt. Ez nagy baj, mert a háziorvosokat vonalas számon nem lehetett elérni, de az aggasztóbb és nagyobb probléma az, hogy az ügyelet központi száma nem volt elérhető. Mindenképpen orvosolni kell a közeljövőben ezt a problémát, hiszen meg kell oldani, hogy még áramszünet idejére se maradjon az intézmény telefonvonal nélkül. „- mondta Dr. Abonyi Viktor
Egyébként mintegy ötvenszer ment el az áram a rendelőintézetben, ezért a betegek fogadása nem zajlott zökkenőmentesen. A számítógépeket és internetet nem lehetett használni. Szerencsére azonban a technikai- irodai eszközökben sem keletkezett kár a sorozatos áramkimaradások miatt. Legalábbis egyelőre így tűnik.
Időközben szakemberektől megtudtam, hogy a telefon és az internet külön modemről működik a házban, így attól függetlenül, hogy a net visszajött, tönkremehetett a telefon modeme.
LŐVE