Ma délután az alábbi levelet kaptam kedves Olvasónktól, melyet teljes terjedelmében megosztok Önökkel:
Kedves Veronika,
ABodócs közben lakom és olvastam a múltkori cikkét az ivóvíz hálózat rekonstrukciójáról. Elnézést, hogy zavarom, csak nálunk már több hete szinte ihatatlan a víz, először azt hittük, hogy tisztítják, de még mindig ugyanolyan. Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudja-e pontosan, hol lehetne ennek utána érdeklődnöm, hogy mégis mikor lesz iható minőségű vizünk.
Válaszát előre is köszönöm.
Az esettel kapcsolatban megkerestem Gáspár Csabát, az ABOKOM Kft. ügyvezető igazgatóját és segítséget kértem tőle. Azt az ígéretet kaptam, hogy holnap reggel kimosatják a rendszert a környéken. Az ügyvezető nem értette, hogy miért nem szólt nekik már korábban a panaszos lakos, melyre azt válaszoltam, hogy sajnos még most is valószínűleg kevesen ismerik az ABOKOM hibabejelentő számait. Íme, most megosztom Önökkel ezeket a közérdekű elérhetőségeket:
Hibabejelentés minden nap: 53/361-234, hétköznap az ügyfélszolgálaton várják hívásukat: 53/562-071 vagy 53/562-070
LŐVE