Uniós pénzügyi források igénybevételével megkezdődtek a főút gyorsforgalmi úttá való kiépítésének előkészületei Abony és Fegyvernek között, részben új nyomvonalon — tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Megkezdődtek a 4. számú országos főút gyorsforgalmi úttá történő fejlesztésének előkészületei Abony és Fegyvernek között. Az érintett mintegy 36 kilométeres szakasz tervezése a beruházási program szerint az M8 autópályával alkotott csomópont után kezdődik, s teljesen új nyomvonalon halad egészen Törökszentmiklósig, ahol a várost északról megkerülő, korábban fél autópályaként kialakított útba csatlakozik, majd ismét új nyomvonalon vezet a szakasz határáig. Az út a tervek szerint keresztezi a Zagyvát és a Tiszát, ahol hidak fogják biztosítani az átvezetést.
ez már megtörtént, hiszen már a tervezés megtörtént, így nyomvonal kijelölés még korábbra datálható, így azon területek, amelyek fontosak lehetnek, már a megfelelő tulajdonos, vagy stróman birtokában vannak. Szép estét ! Steve968
Like
Igen! Már folyik a felvásárlás...
tyb -
2010.11.20. 21:57:40
Ahogy az első információ kiszivárgott - vagy kiszivárogtatták - azonnal megindult a nepperek támadása a földjüktől kicsit piaci érték felett örömmel megszabaduló tulajdonosok ellen.
Itt az órák és a napok sokat érnek, hiszen az értéktelen föld azonnal aranyárba kerül, ha ott közúti nyomvonal, vagy pl. csere-erdő telepítés helyének kijelölésére kerül sor.
Az abonyi 4-es elkerülő körül is volt mutyizás rendesen, legalábbis ha hinni lehet, néhány érintett elképesztő történeteinek.
Szóval, nepperek irány az Abony-Szolnok közti földterületek tulajdonosainak megkeresése!
Like
Ez tény
Steve968 -
2010.11.20. 20:27:51
meg az is, hogy előtte gondosan felvásárolják a nyomvonal körüli földeket. Szép estét ! Steve968
Like
Steve968
FIGURA7878 -
2010.11.20. 19:53:49
Szerintem így lehet a legjobban eltüntetni a pénzt.
Like
Jók ezek
Steve968 -
2010.11.20. 19:05:04
folyton új nyomvonal, így teljesen feleslegesen építették a régi elkerülőket sok-sok milliárdért. Lásd Szolnok. Déli irányban a kertvároson és az Alcsin kersztül, majd négysávosítás Törökszentmiklós határáig, hogy most Szolnokot északi irányba kerülje el, így a vasúti felüljáróig biztosan felesleges a 4 sávos a leendő régi 4-es. Sajnos összevissza tervezgették a különböző elkerülőket, kivétel talán egykoron a Ceglédet, Ceglédbercelt és Albertirsát elkerülő szakaszt, de azt sem most csinálták. Érdekes volt, hogy Szolnoknál délen megy akkor Abonynál miért északon, ha ez utóbbi az igazi megoldás, akkor Szolnoknál miért tervezték délre, amivel kellett egy szinteltéréses csomópont a régi 4-hez, egymásután 2 vasúti felüljáró, egy szinteltéréses csomópont, egy Tisza-híd, egy híd a Holt-Tiszán, majd a négysávosítás miatt Szajolnál egy párhuzamos vasúti felüljáró, és az összekötő "aszfaltcsíkról" nem is beszélek. Annyi a lé, mint a pelyva. Szép estét ! Steve968
Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.
A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?
A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.