Ön se hagyja, hogy madárnak nézzék! Érdemes kiállni az igazunkért! Íme: Mint lapunk már arról beszámolt Önöknek, az egyik abonyi olvasó igencsak pórul járt a drága, elvileg márkás cipővel, melyet lányának vásárolt. Azt rondán megragasztották, aztán megint jött le a talpa, azt mondták, megint megragasztják neki. Cserélni és a pénzt visszaadni sem volt hajlandó a cég, de levásárolni sem engedték neki az árát, csak a felét…. A „ szórakozásnak „ az lett a vége, hogy én cikkemmel és levelemmel megkerestem a cég képviselőit, a panaszos vásárló pedig a németországi központhoz fordult. Nem tudjuk, hogy mi segített, de az úgynevezett fogyasztóvédelmi békéltető testület az sajnos nem…. Mindenesetre azt is megkérdeztem a Converse márka hivatalos forgalmazójától, hogy egyáltalán eredeti terméket adtak-e el a fogyasztónak. Én a mai napig nem kaptam levelemre ugyan választ, de jött a szerencsés fordulat. A mai napon a boltból az eladó hölgy felhívta a vásárlót, hogy mehet és levásárolhatja az egészet, vagy cserélik a cipőt egy újra. Ami egyébként természetes lett volna a vonatkozó jogszabályok szerint. Azt nem tudjuk, hogy melyik segített, a MiAbonyunk-e, vagy a Németországba megküldött levél, de egy biztos. Az igazunkért a végsőkig megéri harcolni! Ön se hagyja, hogy „ hülyének nézzék „!
Alapcikk ITT
LŐVE
Íme a levél, melyet a cég képviselőjének küldtem el: