Kedves ismerősöm, aki először járt a fenti helyen, döbbenten mesélte, hogy ezt azért mégsem gondolta volna. „ Hát, én nem tudom, hogy ez így rendben van-e. Nagyon örülünk mindannyian, hogy van az áramszolgáltatónak helyben is irodája és nem kell utazgatnunk, tudjuk intézni az ügyeinket. De az, hogy egyszerre vagy tíz embert engednek be ide és mindenki végighallgatja a másik ember gondját és baját, az elképesztő.
Felháborítónak tartom ezt az egészet. Mikor rám került a sor az ajtóban kint, rám szóltak a többiek, hogy menjek már be. Mondtam, hogy hiszen sokan vannak bent, erre az volt a válasz, hogy ez így szokás. Bementem és nagyon szomorú volt, amikor az idős kisnyugdíjas néniről kiderült, hogy miért nem tudja, tudta kifizetni a villanyszámláját. Én nem hiszem, hogy ez rám vagy a többiekre tartozna. Igaz, az ajtóban sem lehet várakozni kint, különösen télen nem. Nincs erre valami megoldás? Tényleg ilyen balkáni ügyfélfogadást kell tartani? „- kérdezte szomorúan olvasónk.
LŐVE