Megkezdődött az abonyi polgármesteri hivatal komplex akadálymentesítése. A feladatok elvégzésére 30 millió forintot költenek. Még liftet is tesznek be az épületbe. Különböző korlátozások lesznek életben az ügyfélfogadásban. Ezzel kapcsolatban jelent meg hivatalos közlemény Abony város honlapján, melyet most a közszolgálatiság szellemének megfelelően osztok meg Önökkel. Tisztelt Lakosság! Kedves Ügyfeleink! - Abony Város Önkormányzata az Új Széchenyi Terv Közép-magyarországi Operatív Program keretén belül meghirdetett KMOP-4.5.3-10-11-2011-0056 jelű „Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz, Abony Város Polgármesteri Hivatal akadálymentesítése” című nyertes pályázata a megvalósítás szakaszába jutott.
A 30.000.000,- Ft-os pályázati támogatásból megvalósul a városháza komplex akadálymentesítése, amely biztosítja valamennyi fogyatékossági csoport (mozgássérült, látás- vagy hallássérült, értelmi sérült, autista) számára az épületen belüli mozgás és önálló ügyintézés lehetőségét. A beruházás keretében a közlekedő-helyiségek új burkolatot kapnak, lift kerül beépítésre, megújul az Okmányiroda helyiségcsoportja és ügyfélhívó rendszer kerül beépítésre.
A kivitelezési munkálatok 2012. június 18-tól (hétfő) kezdődően 2012. szeptember 05-ig tartanak.
A Hivatal ügyfélfogadási rendje változatlan marad, azonban az ügyfélfogadó helységek ideiglenesen áthelyezésre kerülnek, és az Okmányiroda vonatkozásában kényszerű korlátozás történik az alábbiak szerint:
A Hivatal ügyfélfogadási rendje változatlan marad, azonban az ügyfélfogadó helységek ideiglenesen áthelyezésre kerülnek, és az Okmányiroda vonatkozásában kényszerű korlátozás történik az alábbiak szerint:
Az Okmányiroda 2012. június 18-től 2012. július 31-ig, az épület emeletén a 25. tárgyalóban (a jelenlegi pénztárral szemben) kerül elhelyezésre. Ügyfelet – előzetes időpontfoglalás nélkül - kizárólag a lakcímbejelentés, okmányátvétel, anyakönyvvezetés, diákigazolvány képfelvétel készítése körében fogad. Más ügykörökben ügyfelet csak a már elektronikusan lefoglalt és visszaigazolt időpontokban tud fogadni. Az előzetes időpontfoglalással érintett ügykörök a környező városok okmányirodáiban is intézhetők.
Hatósági és Építésügyi osztály szintén az épület emeleti 25. sz. tárgyalóban kerül elhelyezésre 2012. jún. 18 - 2012. júl.31-ig.
A Pénztár – az Okmányirodai szárny elkészülését követően - a földszinti folyosón kerül elhelyezésre 2012. aug. 06-tól.
A Humán Közszolgáltatások és Munkaügyi Osztály ügyfélfogadása 2012. júl.25. - 2012 aug. 19-ig.a földszinti 3. sz. irodában történik
Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket a kihelyezett tájékoztatók figyelemmel követésére és szíves türelmüket a munkálatok ideje alatt.
Abony Város Önkormányzatának
Polgármesteri Hivatala