veroniq - 2012.10.12. 13:15
Kommentek
TGbally - 2
2012.10.12. 18:56:41
Sajnos azon kívül, hogy maximum felmondod a szerződést, nem igazán tudsz mit csinálni ezzel a szolgáltatóval (sajnos általában a többivel sem :) ). Azzal, hogy anno aláírtad a szolgáltatásuk igénybe vételekor a szerződést, automatikusan elfogadtad az ÁSZF-jüket (a témakörben kevésbé jártasak kedvéért ÁSZF=Általános Szerződési Feltételek :) ). Ha elolvasod ezt, azt találod ennél a szolgáltatónál, hogy a rendelkezésre állási idő 95%. Tehát például ebben a hónapban összesen több mint 37 óra kimaradásuk lehet, akár mindenféle indok nélkül. Ez ellen nem tudsz mit csinálni, ezt Te írtad alá.
Én anno ezért mondtam fel a szolgáltatásukat, mert horros összegért nem tudtak rendesen szolgáltatni. A másik problémám pedig a hűségidő kérdése volt, amit érekesen kezelnek ennél a cégnél. X évvel ezelőtt anno egy novemberi hónapban kötöttem meg velük a szerződést. Az ügyintéző hölgy kérdezte, hogy szeretnék-e hűségidőt vállani, mert így x ezer forinttal olcsóbb lesz a szolgáltatás. Természetesen azt nem tette hozzá a hölgy (csak később jöttem rá, mikor részletesen elolvastam a szerződést), náluk úgy kezelik ezt a hűségnyilatkozatot, hogy ha a hűségidő lejártakor a felhasználó "máshogy nem nyilatkozik", akkor minden évben újraindul az. Tehát csak évente egyszer (én például novemberben) mondhatom le a szolgáltatást, anélkül, hogy rá kellene fizetnem. Mielőtt felmondtam náluk a szerződésem, tettem arra egy próbát, hogy vajon tényleg lehet-e "máshogy nyilatkozni" a hűségidővel kapcsolatban. Felhívtam novemberben a szolgáltatót, és megkérdeztem az ügyintézőt: én vállalnám azt, hogy inkább magasabb díjat fizetek, de nem szeretném, hogy hűségidőm legyen, tehát bármikor fel tudjam mondani a szolgáltatást. Erre a hölgy válasza az volt: Ja azt náluk nem lehet, vagy vállalom tovább hűségidővel, vagy felmondom a szolgáltatást. Na akkor mentem át egy másik szolgáltatóhoz...
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények