veroniq - 2012.10.31. 12:36
Kommentek
ellike51 - 1
2012.11.01. 17:49:57
amiket felsoroltam...
Ukrajna és Szíria.
A német, svájci és az osztrák postbuszok persze a legtökéletesebb járatok a z(ömmel) ütemes menetrendjükkel!
Steve968 -
2012.11.01. 17:42:25
Ezt most nem értem ...
Németeknél olyan precizitással van megoldva a tömegközlekedés, hogy azt hiszem mi soha nem leszünk olyan szinten ...
Csaó-csaó:
ellike51 - 1
2012.11.01. 17:34:20
vagy egy későbbi indulása a tervezett járatnak a lehető legkisebb költsége egy járatnak... főképp, ha még további csatlakozásai sincsenek a célállomáson (ha késés is lenne, addig nagy eséllyel behozna).
Úgy gondolom nemes gesztus volt a szolnoki Volán részéről, hogy a ceglédi járatról Abonyban átszállási lehetőséget biztosított a szolnoki járatra... egy alkalomra(?).
Milyen kár tényleg? miért nincsenek összehangolva a menetrendek?
Minden cég önálló menetrendet alkot, de nem veszi figyelembe a szomszéd megyei település járatait?
Sajnos itt van a kutya elásva!
ellike51 - 1
2012.11.01. 17:24:14
nem tisztem az utazási igények felmérése...
Szerintem nem biztos, hogy érdeke a Volánnak, olyan közösségi szolgáltatást magára vállalni ami (a jelenlegi nagybuszos kocsiparkját ismerve) még nagyobb veszteséggel járhat és talán ezért is igyekszik csak a "lehetőségeihez mérten" szolgáltatni... többlet járatok nélkül, ami még belefér a teljesebb kihasználásba a vezetési idők figyelembe vételével.
(példákat tudok sorolni ahol kisebb buszok nagyobb kihasználtsággal az igényeknek megfelelően tudnak mozogni... de az nem EU; Szevasztopol, Szocsi, Kijev, Damaszkusz stb:)
Süllő - 1
2012.11.01. 17:03:39
Ha ilyen tájékozott vagy, talán segíteni is tudsz?
ellike51 - 1
2012.11.01. 16:55:04
de egy közösség; vagy csoportosan jelentkező igény figyelembe vételére nagy esély van, főképp, ha azon a vonalszakaszon még utasszámlálás/igényfelmérés sem történt.
(persze szeptember 15 már elmúlt... vagy összejön vagy nem, ha eddig még senki nem lépett ez ügyben)
Süllő - 1
2012.11.01. 16:41:35
Nem állítottam, hogy a polgármester a felelős a nonszensz állapotért. De állítom, hogy délután 5-től egyetlen busz sincs a fővárosból hazatérő sok-sok embernek a központba jutáshoz. Pedig a vasútállomás szerintem min. 2-3 km-re van a központtól. Megoldás? Lehet tárolni a verdát egész évben forróságban és hóban a parkolóban, vagy a bicót lezárni hátha aznap nem fújják meg, vagy gyalogszer a napi 12-13 óra után...
Ugye Steve nem gondoltad komolyan, hogy majd egy levélre nekem hanyattesik a Volán vezetése?
Steve968 - 2
2012.11.01. 14:08:26
vezetőiért van aem a polgármester, sem a képviselő-testület tagjai, sem bármelyik polgár. A tömegközlekedés van az állampolgáré. A tömegközlekedés, ha rossz az nem most változott meg, csak azért, mert ki lettek tiltva a főtérről, az már korábban is olyan volt.
Miért nem fordulnak a tömegközlekedés irányítóihoz ? Ha az nem vezet eredményre, akkor a körzetük országgyűlési képviselőjéhez ? A tömegközlekedés állami szintű felaldat.
Csaó-csaó:
abonyi -
2012.11.01. 13:07:00
Ez az állapot tarthatatlan! A saját vezetése bünteti Abony lakosságát? A saját választóit szívatja a polgármester? Remélem meg is lesz az eredménye és nem nyer több választást! Ki hatalmazta fel Edit asszonyságot, hogy a lakosság nevében újjat húzzon a tömegközlekedés üzemeltetőivel? Menjen vissza orvosnak és akkor csak a körzete betegeit szívathatja, nem az egész abonyt!
Süllő - 4
2012.10.31. 18:31:47
Mi ez a marhaság? A gondok majd akkor lesznek kipipálva, amikor a buszok az abonyi ingázó lakosság érdekeit szolgálják ki, azaz naponta a Budapestre menő és jövő, évről évre nagyobb létszámú tömeg kaphatna végre buszjáratot a központba! Mert ez EGYSZERŰEN NINCS! Ez a gond(!), nem az, hogy évente egyszer ki hogy jut el 1 óra ide vagy oda a temetőbe! Jahh, bakker a tacskós verdát többször látom ott mint a sárga nagy taxit....
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények